5.843 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar

29. dec 2004 Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
Anbefale god dyrlæge i Holbæk Anbefale god dyrlæge i Holbæk
Nogen, der kan dét?
0 synes godt om
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.707
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.180
Jeg kan derimod anbefale dyreklinikken centrum i Smedelundsgade. Altid en god og venlig behandling og rimelige med deres priser.
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.180
Jeg kan derimod anbefale dyreklinikken centrum i Smedelundsgade. Altid en god og venlig behandling og rimelige med deres priser.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.626
Derfor får folk desværre ofte den, fejlagtige, opfattelse at dyrehospitaler kun er ude efter ens penge. Selvom de da også gerne vil have til smør på brødet.
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.489
Holbæk Dyrehospital:
1. Jeg fik en konsultation med Buddy vedr. adfærdsproblemer og vejledning vedr. beroligende midler. Det gik super - intet at udsætte.
2. Han skulle have sin årlige vaccine umiddelbart inden vi tog på ferie (juli måned). Jeg fortalte dyrlægen, at han havde haft dårlig ånde i 1 måned - 1,5. Dyrlægen fandt tandsten indebagved og talte om tandrensning og at det måske blev nødvendigt at hive tænder ud. Desuden skulle vi se på tørfoder, der forebyggede tandsten samt/eller Aquadent til hans vand som også skulle forebygge dannelse af tandsten.
Da vi skulle afsted på ferie umiddelbart efter, ville jeg vente med tandrensningen til vi var kommet hjem igen. Han talte om, at det kun blev værre jo længere man ventede (hvilket jo egentlig er rigtigt) og at vi skulle skynde os at bestille tid til tandrens, da vi måske kunne få det lidt billigere så. Tandrens skulle koste ca. 1500 kr. + evt. tandudtræk.
Dyreklinikken Centrum:
Jeg besluttede efterfølgende (efter ferien) at prøve at høre Dyreklinikken Centrum, hvad de skulle have for det og hvor galt de syntes, det var. Efter konsultationen syntes jeg nemlig, at det virkede som meget hurtigt, at min hund skulle have fået så dårlige tænder, at han krævede specialfoder. Desuden det der hastværk med at få det ordnet spøgte lidt - det var jo ikke sådan, at jeg ikke ville have det lavet - jeg havde bare ikke lyst til at rykke min ferie for det...
Nå men... Dyreklinikken Centrum skulle have 1200 kr. for det og de mente ikke at der skulle trækkes tænder ud. Så jeg havde spurgt mig for og hørt godt om det, så bestilte tandrens hos dem i stedet. På min regning fra Dyreklinikken står der, at han var en dejlig hund. Noget nervøs til at starte med, men kom sig godt over det. De havde ordnet hans tænder for LET grad af tandsten og havde uden beregning klippet hans negle, da han ikke er vild med at få dette gjort. Desuden fik jeg nogle foderprøver med på Hills og blev opfordret til at kigge ind i ny og næ, så Buddy lærte lokalet etc. lidt at kende.
Alt i alt tror jeg, at jeg vil bruge dyreklinikken, da jeg føler, det måske er at overdrive lidt at tale specialfoder og aquadent pga. let tandsten. Desuden er der marginalt hyggeligere i venteværelset - det er et mindre sted og de har mere tid. Det er også i gåafstand fra hvor jeg bor.
Hvis min hund en dag fejler noget alvorligt, er det måske en god ting, at bruge et større sted.
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 190 Svar: 1.894
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 237
nov 2009
Enige i at det er penge penge og ikke nok med det så er de ikke særlige proffessionelle
nov 2009
Man har vel lov til at anbefale og ikke anbefale.
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.518
feb 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 1.485
Med hensyn til andet, så kender jeg dem ikke.
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Svar: 8
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.778
Anbefale god dyrlæge i Holbæk