Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefale god dyrlæge i Holbæk
  • #2   21. nov 2011 Takker smiley :)

• #3   21. nov 2011 Flemming hos Holbæk Dyre Hospital :o)

• #4   21. nov 2011 Jeg vil stærkjt advare mod Holbæk dyrehospital. De er kun ude på en ting - PENGE,PENGE!!!
    Jeg kan derimod anbefale dyreklinikken centrum i Smedelundsgade. Altid en god og venlig behandling og rimelige med deres priser.

• #5   21. nov 2011 Jeg vil stærkt advare mod Holbæk dyrehospital. De er kun ude på en ting - PENGE,PENGE!!!
    Jeg kan derimod anbefale dyreklinikken centrum i Smedelundsgade. Altid en god og venlig behandling og rimelige med deres priser.

• #7   21. nov 2011 Ofte er det jo sådan, at når man bliver henvist- eller selv opsøger- et dyrehospital, fremfor en dyreklinik med kun en elle to dyrlæger, er det som regl oftes fordi dyret skal lidt mere end bare at have sin årlige vaccination (selvom man selvfølgelig også kan bruge et dyrehospital til dette). Tit er det fordi dyret fejler lidt mere end en lille klinik kan klare, og så er det at det bliver noget dyre end hos dyrlægen ned på hjørnet.
    Derfor får folk desværre ofte den, fejlagtige, opfattelse at dyrehospitaler kun er ude efter ens penge. Selvom de da også gerne vil have til smør på brødet.

• #9   21. nov 2011 Jeg har prøvet begge to.

Holbæk Dyrehospital:

1. Jeg fik en konsultation med Buddy vedr. adfærdsproblemer og vejledning vedr. beroligende midler. Det gik super - intet at udsætte.

2. Han skulle have sin årlige vaccine umiddelbart inden vi tog på ferie (juli måned). Jeg fortalte dyrlægen, at han havde haft dårlig ånde i 1 måned - 1,5. Dyrlægen fandt tandsten indebagved og talte om tandrensning og at det måske blev nødvendigt at hive tænder ud. Desuden skulle vi se på tørfoder, der forebyggede tandsten samt/eller Aquadent til hans vand som også skulle forebygge dannelse af tandsten.
    Da vi skulle afsted på ferie umiddelbart efter, ville jeg vente med tandrensningen til vi var kommet hjem igen. Han talte om, at det kun blev værre jo længere man ventede (hvilket jo egentlig er rigtigt) og at vi skulle skynde os at bestille tid til tandrens, da vi måske kunne få det lidt billigere så. Tandrens skulle koste ca. 1500 kr. + evt. tandudtræk.

Dyreklinikken Centrum:

Jeg besluttede efterfølgende (efter ferien) at prøve at høre Dyreklinikken Centrum, hvad de skulle have for det og hvor galt de syntes, det var. Efter konsultationen syntes jeg nemlig, at det virkede som meget hurtigt, at min hund skulle have fået så dårlige tænder, at han krævede specialfoder. Desuden det der hastværk med at få det ordnet spøgte lidt - det var jo ikke sådan, at jeg ikke ville have det lavet - jeg havde bare ikke lyst til at rykke min ferie for det... smiley

Nå men... Dyreklinikken Centrum skulle have 1200 kr. for det og de mente ikke at der skulle trækkes tænder ud. Så jeg havde spurgt mig for og hørt godt om det, så bestilte tandrens hos dem i stedet. På min regning fra Dyreklinikken står der, at han var en dejlig hund. Noget nervøs til at starte med, men kom sig godt over det. De havde ordnet hans tænder for LET grad af tandsten og havde uden beregning klippet hans negle, da han ikke er vild med at få dette gjort. Desuden fik jeg nogle foderprøver med på Hills og blev opfordret til at kigge ind i ny og næ, så Buddy lærte lokalet etc. lidt at kende.

Alt i alt tror jeg, at jeg vil bruge dyreklinikken, da jeg føler, det måske er at overdrive lidt at tale specialfoder og aquadent pga. let tandsten. Desuden er der marginalt hyggeligere i venteværelset - det er et mindre sted og de har mere tid. Det er også i gåafstand fra hvor jeg bor.

Hvis min hund en dag fejler noget alvorligt, er det måske en god ting, at bruge et større sted.

• #10   21. nov 2011 Tak for alle jeres svar smiley

• #11   21. nov 2011 Jeg vil også advare mod Holbæk dyrhospital. Hvis jeg ikke havde haft en dårlig mavefornemmelse og kørte til min egen dyrlæge dagen efter så havde min hund været død. Og det var en dyrlæge som var meget træt på nattevagten som mente jeg overdrev.

• #12   21. nov 2011 Hold dig langt væk fra Holbæk Dyrehospital. Har kun dårlig erfaring med dem.

• #13   21. nov 2011 Fru Pomrus
    Enige i at det er penge penge og ikke nok med det så er de ikke særlige proffessionelle

• #15   21. nov 2011 Pia
    Man har vel lov til at anbefale og ikke anbefale.

• #16   21. nov 2011 Pia, hvorfor er det først udhægning, når de negative oplevelser kommer frem?

• #17   21. nov 2011 Vi har desværre en utroligt dårlig oplevelse med et kejsersnit på Holbæk Dyrehospotal.
    Med hensyn til andet, så kender jeg dem ikke.

• arddun a
    arddun a Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 9 Følgere: 9 Svar: 8
    #18   12. mar 2012 jeg har kun godt at at sige om holbæk dyrehospital og vi har væreet kunde hos dem i ca 5 år nu. Jeg er noget rystet over at læse de negative røster og kan kun opfordre til at tage jeres klager ned til dem det drejer sig om, for kun ved at få at vide hvordan man fejler, kan man rette op på det. Og jeg synes simpelthen de er så dygtige at vi skal give dem en chance for at ændre de negative indtryk

• #19   13. mar 2012 jeg har brugt Centrum dyreklinik i Kr. Hyllinge og det er jo også dem der har den i Holbæk, jeg er godt tilfreds. de har altid god tid til hundene.

Kommentér på:
Anbefale god dyrlæge i Holbæk

Annonce