1.114 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Symptomer på diskusprolaps Symptomer på diskusprolaps

I går fik min gravhund en form for "krampeanfald". Nogle herinde har foreslået at det kunne være en diskusprolaps, men ville man så ikke kunne se tegn på smerte? Han går rundt som normalt, og opfører sig egentlig bare som han plejer.

- Vi har haft ringet til dyrlægen, og hun sagde at vi lige skulle se tiden an her i dag.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Symptomer på diskusprolaps
  • #1   11. dec 2011 Her var det symptomerne ekstrem smerte... han stod på gulvet og skreg, farede frem som om nogen sparkede ham i røven med en træsko...

diagnosen var en diskusprolaps i lænden, lige mellem hofterne.
    Racen er så irsk ulvehund

• #2   11. dec 2011 Så godt din anden tråd, jeg tror nu mere der var tale om et epilepsi anfald, sådan som du beskrev det og at hunden har det fint i dag så tror jeg ikk det er en diskusprolaps så havde den nok virket smertepåvirket

• #3   11. dec 2011 Ved Shorty var det krampeanfalds-lignende tilstande, han fungerede fint og var absolut som sig selv indenfor men så snart vi gik tur med ham, selvom det så kun var 30 meter rundt udenfor døren så han kunne tisse osv. så gik han i ekstrem smerte/krampeanfald igen når vi kom op og de kunne vare op til en hel time hvor han lagde sig ind til mit bryst, rystede, skreg, rejste sig og gik i kramper, lagde sig igen, faldt hen, skreg igen osv. ( Det værste jeg nogensinde har oplevet )

Vi gik selvfølgelig til dyrlæge efter 1. gang der var tegn på smerter men da de ikke kunne operere så måtte vi ty til medicin i den første måned og tog samtidig kontakt til Christian ved moonsisters.dk som gav ham genoptræning i en waterwalker + laserterapi over en 10-12 gange. Og det må jeg sige at det hjalp, han blev fuldstændig smertefri igen.

• #4   11. dec 2011 Hans disko sad forresten i 3. nakkevirvel.

• #5   11. dec 2011 Takker for jeres svar. Vi tager til dyrlægen i morgen, for lige at få det hele tjekket.

• #6   11. dec 2011 Vores havde et underligt ansigt på, og bevægede sig ligesom den havde hold i nakken men sagde ikke rigtig noget og virkede faktisk ikke så mærket, andet end den anderledes holdning, dagen efter var der intet.
    Den havde diskus prolaps mellem skulderbladene.

• #7   11. dec 2011 Felix bevæger sig helt 100% normalt. Han springer op i møblerne som han plejer, løber rundt og vil gerne udenfor.

• #8   11. dec 2011 Voresskulle ikke opereres, da det sad et meget vanskeligt sted, hvis han får et "anfald" igen, så skal det opereres, men dette er 2 måneder siden, han leger og løber rundt og opfører sig slet ikke anderledes, men han har en diskus. Men er upåvirket.

Kommentér på:
Symptomer på diskusprolaps

Annonce