{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Min kollega burde ikke have hund :( {{forumTopicSubject}}

Kunne læse her til morgen på Facebook at min kollega´+s chihuahua tæve var endt på dyrehospitalet igår juleaften med svære bidskader.
Spurgte hvad der var sket(vi var flere der spurgte) OG deres Staff tæve havde bidt den lille Chi tæve i halsen, snuden og øjnene. Den havde mistet synet skrev hun.. Flere spørger om den anden hund ikke skal aflives, men nej, de var jo bare dyr og det var sket i jalousi .. dog havde den lille chi med nød og næppe overlevet skrev hun ifølge dyrlægen.

Hmm vi er flere der har prøvet at forklare at dyr ikke er jaloux og at med to tæver så sker det da igen hvis de skal bo sammen. Er så ked af det på den lilles vejne.. Håber hun fatter hvor slemt det er ;(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kollega burde ikke have hund :(
  • #1   25. dec 2011 Uden at kende hundene, så kan det godt have været madforsvar (når hun kalder det jalousi) - og i så fald kan det godt undgås, bare hundene spiser hver for sig.

... om den skulle aflives kan jeg ikke forholde mig til, men det lyder slemt at den pludseligt mister synet... smiley

• #2   25. dec 2011 pu ha den er svær... Har selv 3 hanhunde hvor af de 2 store er labrador mixes og den sidste er Chihuahua. De 2 store er kastereret men ikke min chi.. Kan dog næsten sige med sikkerhed at hverken Buller eller Bamse ville gøre deres "bror" fortræd...
    De leger så fint sammen og er faktisk meget forsigtige med Bobo.Som om de ved han er lille

Tror sgu jeg ville få en af dem aflivet hvis de angrb Bobo eller formidle den videre...

• #3   25. dec 2011 Ville ikke kunne elske en hund mere på samme måde der nær havde dræbt en a mine andre hunde.. ville aldrig kunne stole på den igen..tror jeg..

Ved bare at hun mente de da sagtens kunne bo sammen igen for det skrev hun.. hvor alle vi andre skrev det gør du bare ikke.. har intet med hundene eller racerne at gøre, jeg ville bare aldrig have to tæver under samme tag hvis først det der var sket

• #4   25. dec 2011 Oh... Det er ikke chihuahuaen du mener der skulle aflives?

Staffen... Uh, pas... Jeg skulle nok have været der for at kunne tage rigtigt stilling til det - hvis mad er involveret, så kan jeg måske godt tilgive det, men ellers er det for voldsom en reaktion og det ville helt klart overvejes.

• #5   25. dec 2011 Stakkels lille hund!

• #6   25. dec 2011 Der findes desværre mange mennesker der ikke burde have hund.

• #7   25. dec 2011 Jeg ville ikke kunne sige noget, uden at have set situationen.

Jeg kender flere hunde, der lever et fantastisk liv sammen med andre hunde, men som bliver stride, når det kommer til ressourcer, og jeg synes da det ville være forkert, at aflive en hund, der i bund og grund fungerer fint med andre hunde, når desn ene kedelige side, er noget der så let kan undgås, ved at holde mad/legetøj væk fra ''forsamlinger''

• #8   25. dec 2011 Ærgeligt ærgeligt.
    Det er jo det der kan ske hvis man ikke kan finde ud af at læse sine hundes signaler.
    Selvfølgelig skal Staff tæven da ikke aflives. Det er jo ejernes skyld og ikke hundens.

• #10   25. dec 2011 Det er bla. derfor at det er risikabelt at have hunde med meget stor størrelse.

• #11   25. dec 2011 Dumme telefon. Stor størrelsesforskel skulle der stå..

Kommentér på:
Min kollega burde ikke have hund :(

Annonce