Min kollega burde ikke have hund :( {{forumTopicSubject}}
Kunne læse her til morgen på Facebook at min kollega´+s chihuahua tæve var endt på dyrehospitalet igår juleaften med svære bidskader.
Spurgte hvad der var sket(vi var flere der spurgte) OG deres Staff tæve havde bidt den lille Chi tæve i halsen, snuden og øjnene. Den havde mistet synet skrev hun.. Flere spørger om den anden hund ikke skal aflives, men nej, de var jo bare dyr og det var sket i jalousi .. dog havde den lille chi med nød og næppe overlevet skrev hun ifølge dyrlægen.
Hmm vi er flere der har prøvet at forklare at dyr ikke er jaloux og at med to tæver så sker det da igen hvis de skal bo sammen. Er så ked af det på den lilles vejne.. Håber hun fatter hvor slemt det er ;(
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
... om den skulle aflives kan jeg ikke forholde mig til, men det lyder slemt at den pludseligt mister synet...
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 533
De leger så fint sammen og er faktisk meget forsigtige med Bobo.Som om de ved han er lille
Tror sgu jeg ville få en af dem aflivet hvis de angrb Bobo eller formidle den videre...
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.022
Ved bare at hun mente de da sagtens kunne bo sammen igen for det skrev hun.. hvor alle vi andre skrev det gør du bare ikke.. har intet med hundene eller racerne at gøre, jeg ville bare aldrig have to tæver under samme tag hvis først det der var sket
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Staffen... Uh, pas... Jeg skulle nok have været der for at kunne tage rigtigt stilling til det - hvis mad er involveret, så kan jeg måske godt tilgive det, men ellers er det for voldsom en reaktion og det ville helt klart overvejes.
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 41
maj 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 788
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Jeg kender flere hunde, der lever et fantastisk liv sammen med andre hunde, men som bliver stride, når det kommer til ressourcer, og jeg synes da det ville være forkert, at aflive en hund, der i bund og grund fungerer fint med andre hunde, når desn ene kedelige side, er noget der så let kan undgås, ved at holde mad/legetøj væk fra ''forsamlinger''
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 236
Det er jo det der kan ske hvis man ikke kan finde ud af at læse sine hundes signaler.
Selvfølgelig skal Staff tæven da ikke aflives. Det er jo ejernes skyld og ikke hundens.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
Min kollega burde ikke have hund :(