{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Trist hundeliv.. {{forumTopicSubject}}

En bekendt fra folkeskolen har for en uges tid siden anskaffet sig en 4 måneders gammel SBT, UDEN stamtavle eller andet bevis på at den er den race. Det skal lige siges at jeg synes den ser lidt stor ud i forhold andre SBT, men altså, hvad ved jeg..

Hendes dyrlæge have bildt hende ind at så længe hunden var registreret som SBT, kunne politiet ikke røre hunden, det mente jeg bestemt var forkert, men ligemeget hvad jeg skrev, så var hun ikke interesseret i at skaffe dokumentation fra tidligere ejer.

det kommer så frem at hunden faktisk har været mishandlet og er meget tynd nu, men nu skal hun rigtig redde hunden..

Jeg spørger så om hun så ikke skal gå til noget hvalpetrænning med hende, men nej, hun har ikke tid...

I dag skriver hun så om jeg kunne tænke mig at få hunden? Hun har ikke rigtig tid til den, da hun jo går i skole (jamen sikke en overraskelse det må være for hende!) og hunden kræver meget tid, og nå ja.. så kan den heller ikke være alene hjemme..

I en status på FB, spørger hun så om nogle kunne tænke sig at købe hende, og en masse af hendes venner spørger så om den kan bruges til kamp smiley

SUK altså.. gid man kunne gøre noget.. men jeg skal altså ikke røre en muligvis ulovlig, mishandlet hund med en ildtang..

Stakkels hund.. mon ikke den ville have bedre af en aflivning, end at skulle ende livet som en evig kastebold... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trist hundeliv..
Kommentér på:
Trist hundeliv..

Annonce