{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blod i afføring
  • #2   19. apr 2012 Jeg du bør ringe igen.

    Blod er et nyt symptom - og når det er sort kommer det højt oppe fra. Så medmindre hunden har spist lever, så ville jeg tale med dyrlægen.


  • #3   19. apr 2012 alt i alt har hun faktisk være på skånekost og zoolac siden lørdag

    Vi var så ved dyrelægen mandag (pga frisk blod / slim ) hvor hun fik antibiotika og er på det siden, men ja så her til morges kom det der


  • #4   19. apr 2012 Hun har ikke spist lever.. Igår fik hun dog en lille bitte smule af hendes normale kost fordi vi skulle køre langsomt over fra igår, men det var ikke andet end hvad der svarer til ca 15-20 af de små kugler

  • #5   19. apr 2012 Det har jeg så lige gjort.. Igen igen igen..

    Altså den der kom ud her til morges var nærmest helt sort og så lys(normal) i midten og meget hård at prikke i selvom den var helt frisk, så i min overbevisning lyder det som blod længere oppe?

    Dyrelægensekretæren ville lige ringe tilbage når hun har snakket med dyrelægen om det.. det sådan en SU bestemt ikke glad for.. Godt vi har dyreforsikring, men man skal jo starte med at lægge ud smiley


  • #6   19. apr 2012
    Kim S
    Hvor er det synd for dig og din hund at i skal alt det igennem smiley Prøvede noget af det samme da Mille var lille, det er bare ikke sjovt, at man skal gå og være bekymret når man bare burde bruge tiden på at gå og nyde sin lille hundehvalp smiley

    Men det skal nok gå over.. Det med prisen kan jeg også følge dig i, vi har også forsikring på hende, men det er stadig dyrt at ligge ud smiley


  • #7   19. apr 2012 Ja det stået på i ca 14 dage nu øv øv smiley

  • #8   19. apr 2012 ØV ØV.

    Min mutte dreng, havde et langt sygdoms forløb.
    Og der var også blod i hans afføring.
    Det viste sig han fejlede 3 forskellige ting og havde smittet vores store dreng.
    Men heldigvis kom han over det, vi var utrolig glade for den forsikring smiley

    Håber på det bedste..

    Har i fået undersøgt hans afføring? Det var nemlig sådan vi fandt udad hvad han fejlede.
    Det kostede omkring 2400 at lave undersøgelsen, men hvis ikke vi havde gjort det, havde vi nok ikke haft ham idag.


  • #9   19. apr 2012 Det kan også være noget så simpelt som et lille blodkar der er bristet i ringmusklen/tarmkanalen når hendes afføring nu har været så hård.
    Det kender vi vel fra os selv hvis vi har haft lidt forstoppelse. :O)


  • #10   19. apr 2012 Sitta's - i det tilfælde er det frisk blod og ikke sort blod.

    Afføringen bliver hård i tyktarmen og bløder det i tyktarmen er blodet forholdsvis friskt at se på.

    Bløder det højere oppe - mavesæk, tyndtarm, så bliver det sort.


  • #11   19. apr 2012 Venter på tilbagesvar fra dyrelægen eftersom ham den normale har fri i dag og om de vil have en afføringsprøve med.. men stadig så virker hun jo frisk og frejdig og vil gerne lege, gå tur, spise osv så helt galt kan den vel heller ikke være?

  • #12   19. apr 2012 KIm S: Jeg kunne heller ingenting mærke på min dreng. Han var også glad og løb rundt. Så jeg ville anbefale dig at få lavet en afføringsprøve

  • #13   19. apr 2012 Hvad fik din dreng? hun er allerede på antibiotika og fik en eller anden sprøjte med noget

  • #14   19. apr 2012 Det faktisk 5 dage på ris og kylling.. Men nu skal vi over og have noget rigtig skånekost da hun sandsynligvis skal være på det et godt stykke tid.. og her prøvede vi at gøre det så godt så godt ved at købe rigtig godt foder uden korn osv osv osv og så er det en gang L**** orm det ødelægger det hele

  • #15   19. apr 2012 Den første gang, før vi fik taget afføringsprøven fik han også antibiotika.

    Men da de fandt udad hvad han fejlede fik han: Panacur Vet (250 mg Fenbendaxol)


  • #17   19. apr 2012 Dyrlægen tror det fordi hun spiser jord, ormene er skam helt væk nu, det er bare efterfølgerne vi døjer med.. Når jeg husker tilbage TROR vi at hun åd en mågelort dengang vi var ved stranden for ca 1½ måned siden.. Men vi giver det weekenden med skånekost efter dyrlægens råd og hvis det stadig ikke er i orden så laver vi nok en afføringsprøve.. De sagde sådan en koster 800 kr så de 2400 lyder som om der var noget mere i det, ellers havde han været meget dyr smiley

    Men alt i alt, så endnu mere skånekost (gah flere penge) mere zoolac og masser af gode tanker smiley


  • #20   19. apr 2012 KIm: Nej vores dyrlæge er ikke voldsom dyr. Men han blev også undersøgt for alt med den prøve.
    For vi ville være sikker på at hvis han fejlede noget, så ville vi finde det hurtigt.


Kommentér på:
Blod i afføring

Annonce