Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kasteration - priser - sønderjylland
  • #2   8. jul 2012 det lyder godt smiley du må virkelig gerne skaffe det - vi står lidt i en nødsituation

• #3   8. jul 2012 dyrlægen i harrislee er godt nok mere en af de tyske dyrlæger, der er ret dyr...der er desværre stor prisforskel, da der findes satser til dyrlæger i tyskland, men dyrlæger må selv kræve op til 3x så meget fx når noget er sat til 100€ i den oversigt over satser, så må dyrlæger tage op til 300€ for samme sag, det er ikke alle der gør det, men så har man sgu rimelig stor prisforskel fra dyrlæge til dyrlæge og det er godt nok rart at vide ; )

• #4   8. jul 2012 tak for info Daniela smiley

• #6   8. jul 2012 Vores datter har lige fået hendes hund kastreret, plus den ene sten fjernet, der ikke var faldet ned.
    Dette var 5700 kr i DK, hun betalte ca 350 euro, ( ca. 2700 kr. ) i Harrisle.
    Klinikken hedder Kleintierpraksis.

• #7   8. jul 2012 de har også hjemmeside http://www.kleintierpraxis-harrislee.de/
    Luna fik lige kejsersnit her i tirsdags og hun blev steriliseret med det samme, jeg har betalt med medikamenter og efterbehandling omkring 4000kr og det var ikke hos min egen dyrlæge, da hun desværre ikke var til stede, så jeg fik fat i en anden, som jeg også var meget tilfreds med, heldigvis...min dyrlæge tager omrking 2000-2500kr for kejsersnit/sterilisation...Barbara Hempel, som tidligere har været ansat i Harrislee har nu åbnet i Handewitt tæt ved Scandinavian Park, der har jeg også været en gang, det ligger faktisk meget godt, når man kommer fra DK http://www.kleintierpraxis-handewitt.de/
    Jeg har tidligere været i Harrislee, men der var nogle ting, jeg ikke kunne lide så godt, men det var mest mi personlig indtryk, som har fået mig til at skifte til en anden dyrlæge...I Handewitt får man en tid til alt, så man slipper for at vente som fx i åben konsultationstid, det kan også være ret rart nogle gange, har fx været til røntgen med en gravid tæve og det er jo godt, hvis man ikke skal vente mere end et par minutter

• #9   9. jul 2012 Nu bliver jeg lidt nysgerrig... hvad er en nødsituation, når man taler kastration?

• #10   9. jul 2012 Isabelle m...der er flere dyrelæger dernede. Og den hedder som en nævnte ovenfor... Kleintierpraksis. smiley

• #12   9. jul 2012 Het i orden Isabelle smiley
    det er også fint nok....kunne godt se du boede på Sjælland.
    Har lige været dernede i dag med min datter, til tjek efter kasteration i fredags.
    Vi vil selv gerne ha et sundhedstjek, og en tandrensning på vores Storpudel, og det er helt sikkert vi også tager derned.... Skal ca af med 80-100 euro for en tandrensning, sundhedstjekket var gratis....Herhjemme ca 2500 kr med rabat, for begge dele....så der er mange penge at spare smiley

• #13   19. jul 2012 lise - det er jo løbettid for damerne ligenug og selvom der er hegn om vores have komer vores unghund alliigevel ud og vi vil nødig have hvalpe smiley

Kommentér på:
kasteration - priser - sønderjylland

Annonce