3.928 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

DØD due i haven !! WHAT DØD due i haven !! WHAT

Heej folkens .. Ja så er jeg da lige vågnet til det sygeste ..
Lukker tayson ud og han går rundt og snuser og er over ved sin hæk/træ ..
Og jeg gå så ud af tarasse døren og rundt kommer kun lige rundt om hjørnet ser jeg en DØD DUE !!!! Ingen fjer eller noget bare blod på græsset og fjerer rundt .. ser så hvad tayson han lugter til det er fjer ..
Men kan ikk være tayson han har kun været ud i 2min og i går hele dagen var vi ikk hjemme da ..

OG jeg tør sku da ikk fjerne den .. Så venter på min bror kommer ENGANG .. Overvejer og gå ind til naboen og spørg om han vil hjælpe .. Heehee ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DØD due i haven !! WHAT
  • #3   15. aug 2012 dræber-duer:) - væk med den:)

• #4   15. aug 2012 Tør du ikke fjerne en død due??????
    Duen kan være ramt af en bil. Have ramt et vindue. Være tabt af en rovfugl. Årsagen til dens død kan være mange. Men farlig er den bestemt ikke smiley

• #5   15. aug 2012 Det kan sagtens være din hund.
    Vores hunde tager duerne på 1 sek. Bang - nakken brækket.

Vi tager bare en pose rundt om og så i skraldespanden.

• #6   15. aug 2012 Hvorfor tør du ikke fjerne en død due? Den er jo død.

• #7   15. aug 2012 Så har min bror været ..

Arrrh den så bare skrammende ud .. Er ikk så god til død dyr .. Nu skal jeg ud og held vand på der det er ..
    Tror det er en kat for der er fjer ud over det hele .. Den har ikk lagt mere ind højest siden for et par timer siden .. Sagde min bror også ..

Vis det var tayson kunne jeg havde set det for han er jo hvid .. Og der var blod Og skinnet var taget af den .. aaarh klamt ..

der bare FJER over alt .. Hækken, græsset ..

• #8   15. aug 2012 Jeg kan altså godt følge dig i at du ikke bryder dig om at fjerne den MEN nu er jeg også selv personligt frygtelig SINDSYGT bange for fugle, døde eller levende, jeg er ligeglad. Jeg prøvede min kat kom hjem med en fugl og ja "Den er jo død", det kan sgu godt være men jeg skreg som en sindsyg og ringede til viceværten, han kom med det samme kan jeg love dig for, da han så hvad det var, begyndte han at små grine men jeg var simpelthen så bange, jeg hoppede rundt - bagefter tænkte jeg over at jeg nok mere eller mindre havde fået det til at lyde som en nødstilfælde smiley

• #9   15. aug 2012 Jeg vil altså heller ikke fjerne en død due, arh jeg hader dem og har fjerfobi, ville heller ikke fjerne en død frø bvaar , jeg går ind til naboen smiley

• #10   15. aug 2012 Ugh, kender det godt.
    Vi har et stort panoramavindue ved spisestuen, og der fløj der i en periode på et par år 2-3 duer ind i (så fik vi endelig taget os sammen til at sætte de dér klistermærker på), men de lå for det meste hele nede på havegangen, indtil en af hundene fik fat i den - Jarna kom meget stolt ind og gav mig hovedet i hånden en dag. Puha, der var jeg ikke ret glad!!
    Så ved udmærket hvordan du har det xD

• #11   15. aug 2012 Er heller ikke fan af døde fugle - men ville nu alligevel have fortrukket at det var sådan en mine piger fandt for nogle uger siden... Lukkede dem ud kl. 06.00 om morgenen og løb ud da jeg kunne høre de gøede helt vildt, hvorefter jeg skreg som om jeg skulle dø !!! Foran dem lå en halvanden meter lang og tyk snog smiley Seriøst mit livs mareridt.... og for at det ikke skal være løgn lå den der de næste 5 timer... det gjorde den så fordi den var i gang med at lægge æg - så om 1 mdr. tid er der små 20 snogunger i haven !!!

• #12   15. aug 2012 heeeh .. dejligt jeg ikk er den eneste .. Nå Kommer tilbage sener skal lige ud og gør græsen rent så tayson kan komme ud hehe

• #13   15. aug 2012 annika .. aaaaarh sygt .. Jeg var løbet ind til naboen (Slanger rør min bror ikk ved) ..
    Ellers havde jeg ringet og hentet hende som passer tayson de har masse af slanger og edderkopper eheh ..

• #15   15. aug 2012 Maj-Britt * DKK snob *

Jeg har en 1½ m snog d: Det er godt nok en kornsnog, men stadig.

• #17   15. aug 2012 puha, jeg havde nok bedt den sno lægge sine æg et andet sted, eller fået nogen til at flytte den, jeg vil ikke have hverken sno eller ungerne i min have, sorry.

• #18   15. aug 2012 Hvad så med DØDE kyllinger i køleboksen henne i supermarket?
    Får I også andre til at tag dem op ?

• #19   15. aug 2012 Lea ..
    Tog mig lang tid at rør ved dem ..

Men sys det er lidt andet nå den ligger ude på min græsplæne med blod over sig ..

• #20   15. aug 2012 Nej da, det har jo ingen fjer smiley og så er de vasket

• #21   15. aug 2012 Arrrh heeehe .. sys ikk han ska spise det

• #22   15. aug 2012 Den var i hvert fald laaaaaang og tyk... Puha - ikke min kop te, men var glad for det bare var en snog og ikke en hugorm - især fordi vapserne jo gøede den direkte ind i hovedet, en hugorm havde jo nok bidt og kan vel godt tage livet af 9 kg hund ???

• #23   15. aug 2012 Hmm. Godt det ikke var et dødt menneske...Det havde du ikke overlevet..loo

• #24   15. aug 2012 nej det tror jeg ikk jeg har . Har aldrig set og vil heller ikk ..

• #25   15. aug 2012 Jeg havde en grim oplevelse som barn der gør at jeg IKKE kan røre/flytte døde dyr. Så forstår dig godt!

• #26   15. aug 2012 Puuuha .. det håber jeg sku ikk tayson for så bliver han død syg ! smiley han kan ikk tåle dem ..

• #27   16. aug 2012 hmmm følte mig ikke så heldig lige i øjeblikket, men efterfølgende kan jeg godt se, at det var noget af et naturfænomen..... men slanger er min store fobi, så havde det ærlig talt meget skidt med det... Men det har da rykket ngoet ved min frygt, jeg har jo indset at den ikke kan gøre mig noget, og at den også har sin plads i naturen og haven smiley Heldigvis står jeg og skal flytte - og jeg har ingen planer om at tage den med smiley

Kommentér på:
DØD due i haven !! WHAT

Annonce