1.819 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
chihuahua chihuahua
hvad ville i gøre
min chi har siden jeg har fået hende fået nogen "chuhuahua chok"
og vis hun leger også støder ind i noget så kommer tungen ud
0 synes godt om
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.346
Du burde levere den tilbage hvis dyrlægen ikke kunne komme med noget brugbart, uanset hvor hårdt det er!
Ellers sørge for at have honning på dig,og fodre hunde med små måltider ofte.!
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 67 Emner: 20 Svar: 164
nej det er hun ikke tjeket for
dec 2007
jamen dyrlægen sagde bare at sådan var det
apr 2010
Og mente dyrlægen at det var sukkerchok den fik? For så er en af de eneste du kan gøre at aflevere den tilbage!
dec 2007
men går bedre vis hun har
nej vi snakket om det med hende hovede med at der var stort hul
og først siger hun det er for stort og bagefter siger hun det er fint
så ja vd sku snart ikke
apr 2010
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1230 Hunde: 7 Emner: 91 Svar: 2.808
dec 2007
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 22 Hunde: 7 Svar: 543
Chihuahua chok? Aldrig hørt om det og mine har aldrig haft det, de har haft reverse sneesing, men det der en del chi der har.
Chihuahua bliver født med åben hjerneskald, de lukkes jo ældre de bliver, men ikke alle, jeg har en med åben hjerneskald man kan ikke se det på ham, men man kan sagtens mærke det, nogle har et hul på størrelse med en fingernegl, så der Milo hvis hul er større end en en-to krone. Hvis Milo falder og lander på hovedet eller bliver slået i hovedet. Kan han dø eller gå i sort, han trækker vejret og øjnene er åben men lemmer og hjerne reagere ikke....
Nogle hvalpe har vand i hovedet, Disse aflives, de har somregel store hoveder.
Jeg vil foreslå at i går til en dyrlæge som ikke har noget med opdrætter at gøre, en i stoler på og gerne en som har forstand på racen.
Fortæl hvilke ting i finder underligt ved hunden, hvornår det sker og om det måske er i forbindelse med noget bestemt var hunden træt og rolig eller løb den og fuld af energi.
Bed gerne dyrlægen forklare om vand i hovedet, åben hjerneskal, reverse sneesing, patella(løs knæskald) jeg gætter på i nye i racen og derfor måske ikke kender til sygdomme og sån(gjorde jeg ik, kun noget af det) Og spørg også om epilepsi.
Jeg håber ikke der noget forfærdelig galt med det lille pus.
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
ØØØHHMM, det har jeg ALDRIG hørt om!
Sikke en useriøs opdrætter, hvorfor pokker støtter man sådanne en!!
Kunne sagtens desværre godt lyde som epilepsi...
"Hvad er symptomerne på epilepsi?
Anfaldene kan variere fra ganske lette trækninger eller forstyrrelser i hundens adfærd til krampeanfald med bevidstløshed og fråde om munden. Hvis hunden gentager bestemte handlinger igen og igen, som f.eks. at løbe rundt efter sin hale eller snappe efter fluer og lignende, kan det være tegn på epilepsi.
Nogle hunde har en speciel adfærd før et anfald. De kan være kontaktsøgende, angste eller deprimerede. Efter et anfald er mange hunde forvirrede, trætte og desorienterede, og evt. midlertidigt blinde eller aggressive."
(link fjernet)
Synes VIRKELIG der skal nogle grundige undersøgelser til hér - Så der må flere dyrlæger på banen!
sep 2010
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 44 Svar: 684
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
Tænk at opdrætter selv siger at det er almindeligt med sådanne anfald, christ!
dec 2007
sep 2010
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 44 Svar: 684
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.269
Har selv en hund med epilepsi, dog ikke så slemt og kun nogle gange om året. Nem hans søsters anfald er noget voldsommere og kunne godt lyde som det her:-( Vil få undersøgt det nærmere ihvertfald.
chihuahua