Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chihuahua
  • #2   24. okt 2012 Hvis jeg husker rigtigt, så var det sukker chok din hund fik, ikke?
    Du burde levere den tilbage hvis dyrlægen ikke kunne komme med noget brugbart, uanset hvor hårdt det er!
    Ellers sørge for at have honning på dig,og fodre hunde med små måltider ofte.!

• #3   24. okt 2012 hvad avler siger så skulle chihuahua chok være hvor de savler mega meget og nærmest liner en der er ved at dø også kan hun ikke gå
    nej det er hun ikke tjeket for

• #4   24. okt 2012 hun har mad til at stå hele tiden og hun over æder ikke
    jamen dyrlægen sagde bare at sådan var det

• #5   24. okt 2012 Så lad vær med at lade hende have mad hele tiden, så spiser hun jo nok for lidt, det kan øge interessen hvis hunden ikke har mad konstant, hvad får den at spise?!
    Og mente dyrlægen at det var sukkerchok den fik? For så er en af de eneste du kan gøre at aflevere den tilbage!

• #6   24. okt 2012 jeg har også prøvet hvor hun ikke har mad det hjælper ikke
    men går bedre vis hun har
    nej vi snakket om det med hende hovede med at der var stort hul
    og først siger hun det er for stort og bagefter siger hun det er fint
    så ja vd sku snart ikke

• #7   24. okt 2012 Har du prøvet en anden dyrlæge?

• #8   24. okt 2012 Prøv en anden dyrlæge!!

• #9   24. okt 2012 vil prøve at ringe til min ejene

• #10   24. okt 2012 Hvis hun ikke spiser særlig meget prøv at håndfodre, mine er utrolig kræsen, men de spiser mere når de bliver håndfodret.

Chihuahua chok? Aldrig hørt om det og mine har aldrig haft det, de har haft reverse sneesing, men det der en del chi der har.

Chihuahua bliver født med åben hjerneskald, de lukkes jo ældre de bliver, men ikke alle, jeg har en med åben hjerneskald man kan ikke se det på ham, men man kan sagtens mærke det, nogle har et hul på størrelse med en fingernegl, så der Milo hvis hul er større end en en-to krone. Hvis Milo falder og lander på hovedet eller bliver slået i hovedet. Kan han dø eller gå i sort, han trækker vejret og øjnene er åben men lemmer og hjerne reagere ikke....

Nogle hvalpe har vand i hovedet, Disse aflives, de har somregel store hoveder.

Jeg vil foreslå at i går til en dyrlæge som ikke har noget med opdrætter at gøre, en i stoler på og gerne en som har forstand på racen.

Fortæl hvilke ting i finder underligt ved hunden, hvornår det sker og om det måske er i forbindelse med noget bestemt var hunden træt og rolig eller løb den og fuld af energi.

Bed gerne dyrlægen forklare om vand i hovedet, åben hjerneskal, reverse sneesing, patella(løs knæskald) jeg gætter på i nye i racen og derfor måske ikke kender til sygdomme og sån(gjorde jeg ik, kun noget af det) Og spørg også om epilepsi.

Jeg håber ikke der noget forfærdelig galt med det lille pus.

• #11   25. okt 2012 Chihuahua chok?? ...Hvor hunden savler helt vildt og ligner én der er ved at dø??
    ØØØHHMM, det har jeg ALDRIG hørt om!
    Sikke en useriøs opdrætter, hvorfor pokker støtter man sådanne en!! smiley

Kunne sagtens desværre godt lyde som epilepsi...

"Hvad er symptomerne på epilepsi?
    Anfaldene kan variere fra ganske lette trækninger eller forstyrrelser i hundens adfærd til krampeanfald med bevidstløshed og fråde om munden. Hvis hunden gentager bestemte handlinger igen og igen, som f.eks. at løbe rundt efter sin hale eller snappe efter fluer og lignende, kan det være tegn på epilepsi.

Nogle hunde har en speciel adfærd før et anfald. De kan være kontaktsøgende, angste eller deprimerede. Efter et anfald er mange hunde forvirrede, trætte og desorienterede, og evt. midlertidigt blinde eller aggressive."
    (link fjernet)

Synes VIRKELIG der skal nogle grundige undersøgelser til hér - Så der må flere dyrlæger på banen!

• #12   25. okt 2012 Gentager hvad jeg sagde sidst. Den opdrætter er fuld af løgn. Få sendt hunden retur

• #13   25. okt 2012 Ja hvor hårdt det end kan være, synes jeg godt nok den opdrætter/skamavler burde få den hvalp tilbage.. Det var dog et useriøst sted som man VIRKELIG burde advare imod! smiley
    Tænk at opdrætter selv siger at det er almindeligt med sådanne anfald, christ!

• #14   25. okt 2012 har skrevet til avler at jeg godt vil sende hende retur og ha alle mine pengene retur

• #15   25. okt 2012 hold fast på din ret... den eneste ting du kan komme ud i er at du har haft hunden så længe... derfor kan du risikere at opdrætter forsøger at tørre den af på dig

• #16   25. okt 2012 Det kunne skisme godt lyde som epilepsi smiley Kan du evt prøve at optage det og ligge det ind, det kan evt også tages ned til dyrlæge så han kan se hvordan det udvikler sig.

Har selv en hund med epilepsi, dog ikke så slemt og kun nogle gange om året. Nem hans søsters anfald er noget voldsommere og kunne godt lyde som det her:-( Vil få undersøgt det nærmere ihvertfald.

Kommentér på:
chihuahua

Annonce