Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Redwitch foder...
  • #1   19. nov 2012 http://www.mireka.dk/shop/frontpage.html

Kan kun lige finde denne side hvor man kan læse om hvad det indeholder osv.. Har heller ik hørt om det før..

• #2   19. nov 2012 Heller ikke noget jeg vil bruge, for hvis teorien er rigtig, så er Cindy allergisk over for kylling.. Og i det produkt der, bruger de kyllingefedt i alle deres varianter..

Man var bare nysgerrig smiley Det har man vel lov at være`;)

• #3   19. nov 2012 ...nogle hunde får rester hele livet og fungere godt på det andre får et bark foder og fungere godt på det...kig på din hund...

En tommelfingerregel der altid er god at have i baghovedet er at det der er mest af i foderet er det første produkt der står på ingrediens listen, det næste produkt der står på ingrediens listen er det der er næst mest af i foderet og så fremledes.

I dit tilfælde er det nemt nok ikke give kylling når din hund er allergisk overfor dette er selv stor tilhænger af ZiwiPeak tag evt. et kig på det smiley

• #4   19. nov 2012 Reiki - Det ved jeg godt.. Og jeg har selv kig på andet foder.. Har fuldstændig styr på hvad min hund skal have og spise.. Jeg har sat mig rigtig godt ind i det..

Med hensyn til varedeklarationen, så ved jeg det godt.. Det er ens for ALLE produkter smiley

Min indlæg er KUN fordi jeg er nysgerrig og fordi jeg ELSKER at blive klogere.. Ville bare høre hvor mange der KENDER til foderet og hvad de synes om det...

Ham jeg har fået foderprøverne af, har haft hunde gennem hele hans liv (kender ham ret godt) og han ved også hvad der er bedst for hans hunde..

• #5   19. nov 2012 godt godt du

Kommentér på:
Redwitch foder...

Annonce