Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  frostgrader til hund
  • #2   16. jan 2013 den har tag over det halve af hundegården,og et fint hundehus,men ingen varme,har prøvet at lige tæpper ind i huset men de bliver flået i styker. ????

• #3   16. jan 2013 Hvis den ikke har et varmt sted at ligge sig så syns jeg det er for koldt! smiley Prøv med halm i hundehuset

• #4   16. jan 2013 Du SKAL sørge for at hunden har et lunt sted at ligge. Halm er udemærket. Det kan hunden opvarme med kropstemperaturen.
    Hvis hunden er vant til at gå ude, sætter den pels efter vejret.

• #5   16. jan 2013 når du siger at den hiver tæpperne i stykker, bliver stumperne så i hundehuset eller er de spredt ude i hundegården? hvis stumperne ligger inde i hundehuset kan det være hundens måde at forme en "rede" min egen graver altid vildt i hendes tæppe nede i hendes kurv for at ligge mere behageligt

• #6   16. jan 2013 Altså tror vores lab ville elske at gå i hundegård! Især hvis der er et lækkert hus med halm (og lidt kaninlort smiley ) og der kunne komme lidt sne ind :b
    Efter sneen er ankommet er han blevet fuldstændig vild smiley Hvis vi tænker på at åbne døren sidder Joey allerede limet til den smiley Han får konstant tosseløb/hjerneblødning og suuuuuser rundt smiley

• #8   16. jan 2013 jeg havde samme tanker i nat, da det er vores hundes første vinter i hundegård.. Men de har klaret det fint. De var glade og tilfredse da de stod op smiley De har et isoleret hundehus med halm i, og så er der låge for, så det ikke trækker ind i huset til dem.

Men ja det er en dum idé at tage dem ind, for så begynder de at smide den lækre vinterpels de har fået.

Jeg har så lige selv et spørgsmål:

Er det ligemeget hvor koldt det er, at man bare skal lade dem være ude i hundegården, med isoleret hundehus med halm i? Eller er der en grænse?

• #9   16. jan 2013 synes det er stor forskjell på hunder som bor ude og hunde som er mesteparten af døgnet inde og kommer ud i kulden...

de som er ude hele tiden får pels efter det og tåler kulden godt .... Men hunder som er inde om natten i 20 + grader og er inde i mange timer af døgnet og pludselig skal være ude i mange timer kan det godt bliver meget koldt og ikke godt for musklatur osv... deres pels og krop er ikke vant til at klare det... så enten har man inde hunder som blir luftet ude og evt i hundegård hvor man er sammen eller følger godt med så de ikke fryser... eller så har man ude hunder som bor ude og er meget skjeldent inde om vinteren...

har selv stor hundegård med hundehus , men her om vinteren bliver den kun brugt til træne hundene...

så jeg ville ikke ha satt en inde hund ude i hundegård mange timer...

• #10   16. jan 2013 Er bare nysgerrig. Det er slet ikke for at lyde sur eller noget! Men hvorfor har man hund ude i hundegård 24/7? :o) Vi har hund af mange forskellige årsager, så det er som sagt ik for at lyde bedrevidende..

• #11   16. jan 2013 Den røde ko- det har man heller ikke smiley den bliver luftet, trænet og er sammen med hundefører når den er hjemme. Sådan er det hos mig smiley

• #13   17. jan 2013 Tak for svaret. Men blev desværre ik meget klogere. Jeg tanker 24/7, lige som Akila er inde 24/7 (det er hun jo ikke da hun får gåture og træning og er i haven). Men hun er jo inde. Men jeg fik vist svaret længere nede. Fordi jeres hunde har det for varmt inde? Er det derfor?
    Og som *batdog* skriver. Bare man lytter til hunden!! :o)

• #14   17. jan 2013 den røde ko - vi har ikke vores i hundegård når de er alene eller om natten pga de har det for varmt inde, det får de dog hurtigt nu, hvor de har vænnet sig til at være ude.

Men, huset lugter ikke så meget af hund som før, rengøringen er ikke så slem som før, hundene nyder at være ude, og løber med glæde ind i deres hundegårde.
    Om de er inde når de er alene eller ude i hundegård, det er da ligemeget... Jeg synes faktisk det er bedre at være ude så: frisk luft og dufte de kan stå og dufte til + at hundene kan kigge ind til hinanden, det kunne de ikke før. Så de er faktisk mindre alene i hundegårdene end hvis de var i huset.

+ når man har gæster som ikke bryder sig om hund, eller at det bliver for irriterende at bede dem om lige at tage en slapper, så kan man lukke dem derud.

• #15   20. jan 2013 Det lyder som en dejlig ordning for alle parter som i fortæller det. smiley

Kommentér på:
frostgrader til hund

Annonce