934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Kan man give paws sko på alene? Kan man give paws sko på alene?

Jeg er for halvanden uge siden flyttet i lejlighed med mine to piger og nu kan jeg de at de begge lider under de enorme mængder salt der bliver smidt i her i centrum. De piver på skift og hopper på 3 ben, så jeg skal have nogle sko til dem. Potevoks er prøvet uden resultat. Har tænkt mig at købe paws ballonsko til dem, men mit spørgsmål går på om man som ene person kan give dem på uden problemer. Der er kun mig og hundene så jeg skal gøre det selv. Så jer der bruger paws sko, kan i give hunden dem på alene?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man give paws sko på alene?
  • #1   16. jan 2013 Det kommer an på hunden. smiley
    Hvis mine sidder stille kan jeg sagtens.

• #2   16. jan 2013 Det var f****e smart * BATDOG * smiley Det må jeg prøve! smiley

• #3   16. jan 2013 Tak for jeres svar. Vil ikke kaste penge efter dem hvis det er helt umuligt at gøre alene. Og smart med babysokkerne! Nu vejer mine hunde ikke så meget(5 og 10 kg) så ved ikke hvor meget de slider dem men det vil jeg huske:)

• #4   16. jan 2013 Puh får helt sved på panden når jeg tænker på ca 4 ture dagligt og 8 poter hver gang hehe:)

• #5   16. jan 2013 Jeg synes det var nemt at sætte dem på.... og ja de bliver slidt, men Elmo var også 16 kg.. og han sprang rundt. Tror de holder fint på de mindre hunde.

• #6   16. jan 2013 Haha det er også under meget store protester at jeg får givet Saphira hendes på, men på kommer de 4-5 gange om dagen smiley
    Men de er altså bøvlede de første par gange indtil de ligesom har givet sig lidt.

• #7   16. jan 2013 Jeg kan sagtens give Bella Paws på alene. Hun er jo en cocker og vejer ca. 10-11 kg. Det er i øvrigt stadigvæk det første par hun kører på, siden jeg købte en pakke Paws sidste vinter (starten af 2012).

• #8   16. jan 2013 Jeg giver begge mine sko på alene uden problemer, de synes ikke det er en fest, men altså, det er jo en af de ting man bare skal... ligesom negleklipning, medicingivning osv.

• #9   16. jan 2013 Jeg kan også give dem på alene

• #10   16. jan 2013 Kan da lige sige at jeg har prøvet forgæves to gange med Saphira, hvor jeg begge gange forsøgte med et forben.
    Men hun er også meget mistænksom over for alt nyt, og skal helst bruge en masse tid på at sur, skeptisk og gerne også knurre lidt af tingene.
    Tredje gang prøvede jeg med et bagben først og efter 15-20 var alle fire på. Det tager maks 10 minutter nu, hvis hun skal være lidt vanskelig og på tværs.

• #11   16. jan 2013 Jeg giver sko på alene. Og det er ikke fordi mine hunde er velopdragne på det punkt :o)

• #12   16. jan 2013 Michelle> INgen grund til sved på panden... tror det tager mig max 5 minutter for 8 poter. Man skal bare lige have taget på at få dem sat på...

Jeg er på mit første sæt her i vinter - ingen af dem er slidt hul i endnu... Vi går så også så vidt muligt på græs - men her inde i centrum kan det altså ikke undgåes at noget af turen foregår på saltede fortove

• #13   16. jan 2013 jeg giver dem på alene - og hiver dem af alene ( pænt gravid ælling her med en mave i vejen - så de bliver hevet af og ikke pænt pillet af smiley )

og vi har haft dem i noget tid og her holder de VILDT godt !!!! er overrasket over hvor længe "1 par" ( 4 stk ) holder smiley

• #14   16. jan 2013 Tusind tak for alle jeres gode råd smiley Nu skal jeg bare lige have købt dem så vi er klar. Tror desværre ikke de bruger samme størrelse, så må hellere en tur i dyrehandleren så jeg får de rigtige til dem.

Anna - åhh det lyder dejligt smiley Specielt når vi nu er ude og gå mange gange i løbet af dagen. Vi bor lige 2 min fra parken så det er ikke specielt langt vi skal gå på fortov men langt nok til at det gør ondt på begge to.

• #15   16. jan 2013 Det samme her - vi skal ikke gå mere end max 100 m på fortov før vi er i parken, men det er nok til halten smiley

Så på med skoene - vi får godt nok nogle blikke og kommentarer - men skidt med det! Det er første vinter vi har brugt dem og det er bare super at kunne gå tur uden 3-benede hunde!

De første par gange kan det godt være lidt svært at sætte dem på, men man får hurtigt taget på det synes jeg...

• #16   16. jan 2013 jeg har kun fået positiv respons - og nogle grin smiley

men folk er overraskede over hvor let problemet kan afhjælpes - for Zoe får ondt i poterne i løbet af 5 m på salt så noget skulle jeg gøre og potevoks var ikke nok smiley
    men med de sko der er vores gåture redet ! - hun HADER dem indenfor - men når hun kommer udenfor fjoller rundt glad rundt og hopper rundt i sneen som hun ellers ikke gør smiley

• #17   16. jan 2013 Jeg er på samme pakke på 3 sæsson, så de holder altså ok ogs med en hanhund der skraber bagud osv og Fluffy er også på samme pakke på 3 år smiley

Det tager max 2 min at give mine 2 på alle 8 poter, det er kun de første 2 gange det er lidt svært, man skal lige have taget på dem smiley og til cavalier er det de røde du skal købe, de passer perfekt til cavalier i flere str, Bazil ha den røde og det har han sæster også som vejer 4 kg mindre end ham smiley

• #18   16. jan 2013 Zoe har også de røde - vi prøvede 1 og 2 størrelser under og de passede slet ikke smiley

tykke poter / ankler min hund har - hihi

• #19   16. jan 2013 Vi har også de røde - dansk/svensk størrelse hunde på 8 og 9 kg. Men tynde ben og ankler hihi smiley

• #20   16. jan 2013 hahaha sådan smiley

Pølsen her vejer 7 kg ( 6.5 i sommerhalvåret smiley )

• #21   16. jan 2013 Øvelse gør mester.. Jeg døjede lidt i starten, men til sidst finder du en metode smiley

• #22   16. jan 2013 [F&Z] Ingen skam i at være vinterbuttet smiley Min den ældste vejer også ca. 9,5 stykker om vinteren og mellem lige under 9 om sommeren...

• #23   16. jan 2013 Nadia - ved bare ikke om de bliver for store til min Nellie. Hun er ikke ret stor og har meget små poter. Hun vejer 5,0 kg. Synes nærmest de er halv størrelse af min anden Cavalier. Men smutter i dyrehandleren i morgen og så må jeg prøve mig frem:)

• #24   16. jan 2013 Jeg har ingen problemer med at give mine dem på alene. Stiller dem bare op på et bord, som til udstilling, og så står de stille smiley

• #25   16. jan 2013 Anna G - hehehe...jeg oplever overhovedet ikke selv nogle negative kommentarer smiley folk er gode til selv at spørge ind og man fortæller at det er pga. salten siger mange at det da er super smart.

Den bedste kommentar som jeg har fået var af to unge piger der syntes at det var super fint, at mine røde sælskindsstøvler og Bellas røde Paws matchede smiley jeg er faktisk glad for at Bellas størrelse i Paws er rød, for det matcher også hendes røde Hurtta vinterdækken smiley

Kommentér på:
Kan man give paws sko på alene?

Annonce