Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langtids pasning
  • #2   18. apr 2013 Jeg kunne f.eks. Godt finde på det hvis det var en lille hund som Eddie kunne med, og jeg tror godt du kan finde nogen der ha lyst her på hg (:

• #3   18. apr 2013 jeg kunne godt finde på det hvis det var en lille hund.. mest fordi jeg rigtig gerne vil have min egen hund, men økonomien til det er ikke helt på plads endnu. hvis bare det ikke kostede noget for mig at have den..

man skal bare huske at tænke på at den falder til hos familien på 1 år, og familien får også et rigtig godt bånd til den.. så når det er et helt år, skal man nok overveje om hvem man gør det for. måske var det bedre at finde en ny familie til den og så selv få sig en anden når man kunne have hund igen. Men det kan lade sig gøre, men tror også det kommer meget an på hunden. smiley

• #4   18. apr 2013 Hvis passeren er indstillet på fra starten at han/hun kun har hunden i et år, ser jeg intet problem.. Som du jo siger Solvej, så falder hunden til, ergo falder den jo også hurtigt til hos sin gamle familie igen.. Der er jo ingen der siger at passeren aldrig må se hunden igen, hvis den har knyttet bånd til evt. hunde i den "nye familie" kan de jo besøge hinanden og lege..

• #5   18. apr 2013 Selvfølgelig kan det lade sig gøre. Men det kommer meget an på hunden og den psyke. Men selvfølgelig vil den falde til ved sin gamle ejer igen når den kommer hjem.

Man skal nok også have nogle klare retningslinjer for hvordan reglerne for den er, så den ikke pludselig må en helt masse det ene sted som den ikke må det andet. det kan sagtens fungere for en kortere periode, men jeg tror ikke en hund kan finde ud af det når det er over længere tid smiley

Jeg har aldrig prøvet det, så jeg skal ikke kunne sige hvordan det ville være.

• #6   18. apr 2013 Jeg har heller ikke selv prøvet det, og da Eddie ikke er vild med fremmede kommer han aldrig til at blive passet af nogen han ikke kender, men hvis det er en glad og godmodig hund tror jeg sagtens det kan fungere (: og ja, selvfølgelig skal man lave klare retningslinjer, der er mange ting man skal have afklaret inden man springer ud i det (:

• #7   18. apr 2013 Det er muligt at nogen vil gøre det, men aldrig om jeg ville sige ja til at passe en hund i et helt år. Jeg ville jo komme til at elske det lille bæst, og Calle ville sikkert også blive glad for sin ven.
    Det ville jeg ikke byde hverken mig selv eller min hund.

• #8   18. apr 2013 Har selv passet en schæfer i 4mdr. indrømmer at det var fandens hårdt da den skulle hjem igen . Den var jo næsten blevet min smiley

• #9   19. apr 2013 Jeg har alligevel en plan om at anskaffe mig nr 2 hund inden for halvandet år, så jeg ville se det som en god mulighed for at være sikker på om jeg skal have nr 2..

• #10   19. apr 2013 Vi passer ofte andres hunde, og kunne sagtens finde på at passe i længere tid, hvis hunden naturligt passede ind i vores flok.

Kommentér på:
Langtids pasning

Annonce