810 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
hundepasning hundepasning
Hej Min veninde er kommet i store problemer,hun skal
rejse d-1-9 i fjorten dage havde pasning til luffe men nu er passeren blevet syg,er der nogle der kan hjælpe,han er en dejlig stille og rolig
lhasa apso hanhund,kan være alene hjemme,er renlig og meget afrettet,han kan ikke med hanhunde han er 8 år.skriv til mig om i kan hjælpe da hun ikke har computer,hun bor i slagelse,håber der er nogle der kan hjælpe.
0 synes godt om
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.461
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 39 Emner: 193 Svar: 10.579
Lige for et par dage siden læste jeg i en eller anden avis, at en nabo skulle passe to hunde. Der var bare det ved det, at naboen aflivede dem begge to.
Man ved hellere ikke, om hunden bliver behandlet ordentligt, om der bliver passet godt på den og om den får dyrlægehjælp hvis der sker noget med den.
Få hunden passet på en ordentlig hundepension, så ved man at det er i orden
Dig og veninden ville vel hellere ikke overlade et barn til en vildt fremmed person ?
Og hvorfor hjælper du ikke din veninde og passer hunden, det ville min veninde i hvert fald gøre for mig.
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.267
Mødte en sød dejlig pige med en chi dejlige Peanut, og endte med at passe ham men hun var i London med sin mor, han blev passet som var han min egen, og afleveret da hendes kæreste hentede ham...
Nu har hun 2 små som jeg passer og har stadig IKKE beholdt dem...
Hunde og børn er IKKE det samme... Fatter simpelthen ikke HVORFOR man sammenligner dem på den måde...
aug 2011
aug 2011
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 991
Jeg har altid kun haft private hundepassere og hundeluftere. Jeg kan godt li', hunden bliver passet af en privat i forhold til at blive sendt i kennel.
Dog er det vigtigt at finde en loyal og kærlig person, samt at man har en god mavefornemmelse, når man afleverer sin hund.
Jeg vil til enhver tid foretrække at finde en privatperson, selvom jeg godt kan se problematikken i ovennævnte med hensyn til aflivning/salg af hunden. Men så kan man jo skrive en kontrakt på pasningen af hunden?
okt 2007
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 55
aug 2011
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Jeg har altid afleveret de hunde jeg passer tilbage, uden at have solgt eller aflivet dem (o:
hundepasning