810 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hundepasning hundepasning

Hej Min veninde er kommet i store problemer,hun skal
rejse d-1-9 i fjorten dage havde pasning til luffe men nu er passeren blevet syg,er der nogle der kan hjælpe,han er en dejlig stille og rolig
lhasa apso hanhund,kan være alene hjemme,er renlig og meget afrettet,han kan ikke med hanhunde han er 8 år.skriv til mig om i kan hjælpe da hun ikke har computer,hun bor i slagelse,håber der er nogle der kan hjælpe.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundepasning
  • #1   20. aug 2013 Prøv evt hundesitter.dk smiley

• #2   20. aug 2013 Der er lidt langt til Haderslev men jeg kan godt passe hunden;)

• #3   20. aug 2013 Jeg ville nu ikke lade min hund passe af vildt fremmede mennesker. Man ved aldrig om man får den tilbage. Mange gange har man hørt om, at hunden er solgt/aflivet eller død på anden måde.

Lige for et par dage siden læste jeg i en eller anden avis, at en nabo skulle passe to hunde. Der var bare det ved det, at naboen aflivede dem begge to.

Man ved hellere ikke, om hunden bliver behandlet ordentligt, om der bliver passet godt på den og om den får dyrlægehjælp hvis der sker noget med den.

Få hunden passet på en ordentlig hundepension, så ved man at det er i orden

Dig og veninden ville vel hellere ikke overlade et barn til en vildt fremmed person ?
    Og hvorfor hjælper du ikke din veninde og passer hunden, det ville min veninde i hvert fald gøre for mig.

• #4   20. aug 2013 Sjovt jeg leverer da de hunde tilbage jeg passer...

Mødte en sød dejlig pige med en chi dejlige Peanut, og endte med at passe ham men hun var i London med sin mor, han blev passet som var han min egen, og afleveret da hendes kæreste hentede ham...

Nu har hun 2 små som jeg passer og har stadig IKKE beholdt dem...

Hunde og børn er IKKE det samme... Fatter simpelthen ikke HVORFOR man sammenligner dem på den måde...

• #5   20. aug 2013 Anni - Mon ikke den mulighed med hjælp til pasning er overvejet og ikke kan lade sig gøre? Det ved vi reelt ikke noget om...kunne evt være TS hunde er i løbetid i pågældende periode.

• #6   20. aug 2013 Anika - Sjovt...tænkte nøjagtigt det samme smiley

• #7   20. aug 2013 Hurra for mennesker som dig Anika! Du har altid været sød til at hoste op med mine små mænd, når jeg savner dem.

Jeg har altid kun haft private hundepassere og hundeluftere. Jeg kan godt li', hunden bliver passet af en privat i forhold til at blive sendt i kennel.
    Dog er det vigtigt at finde en loyal og kærlig person, samt at man har en god mavefornemmelse, når man afleverer sin hund.
    Jeg vil til enhver tid foretrække at finde en privatperson, selvom jeg godt kan se problematikken i ovennævnte med hensyn til aflivning/salg af hunden. Men så kan man jo skrive en kontrakt på pasningen af hunden?

• #8   21. aug 2013 hej ja så må i heller få historien,jeg har købt luffe for 3 år siden,da havde jeg en hun hund,luffe lettede ben alle vegne,han markerede overfor hende,kunne heller ikke lade hende være ville parre hende hele tiden,derfor forærede jeg min veninde ham med alt tilbehør,vi bor kun 5 minutter fra hianden så jeg ser luffe hver dag,men som i kan se i min profil er jeg jo ikke ung eller rask har to dejlige hundetøser,som luffe elsker overalt på jorden,men jeg er handicappet kan ikke køre med tre snore på en gang bor i en lille handicap lejlighed så pladsen er også begrænset,min veninde har samme alder og hun har givet luffe et fantastisk hjem hun har eget hus og stor have hvor de tit løber alle tre og leger,så derfor kan jeg ikke passe luffe.

• #9   21. aug 2013 Ts - Tænkte nok der var en logisk forklaring på, du ikke kunne passe vovsen smiley Jeg kan desværre ikke hjælpe, da vi har en hanhund og bor i Nordsjælland. Men prøv siden i mit første indlæg...der er flere herinde, der foreslår den side hvis ikke, der er nogen herinde, der kan træde til. Held og lykke med at finde en passer til Luffe smiley

• #10   21. aug 2013 Det der med privat pasning.. man sørger vel for at det er ansvarlige, normale mennesker og jeg har svært ved at tro at det er størstedelen af private passere der stjæler hunde eller afliver dem..
    Jeg har altid afleveret de hunde jeg passer tilbage, uden at have solgt eller aflivet dem (o:

Kommentér på:
hundepasning

Annonce