670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Bøjet saks + Mason Pears Bøjet saks + Mason Pears

Min opdrætter viste mig sådan en smart saks til at klippe poter og så videre med, hvor den ligesom var bøjet, så pelsen ikke blev takket hvor man klipper. Nogen der ved hvor sådan en kan købes?

Derudover er jeg blevet anbefalet at købe en Mason Pears svinehårsbørste, men de koster da det hvide ud af øjnene! Hvad er magien i dem, og kan man "nøjes" med en billigere svinehårsbørste?

Jeg har fået ansakffet med CC Little Wonder Brush nr 20, en rullekam, minikam til ved øjnene o.l., balsam og shampoo (KW), klosaks og saks med afrundet hoved til at klippe pelsen til i f.eks. ansigtet, så tror efterhånden jeg er ret godt med.
Mangler dog CC Pin Brush nr 27 og så en svinehårsbørste, men så tror jeg også jeg er helt klar til pelsplejen smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøjet saks + Mason Pears
  • Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 24
    #1   19. sep 2013 Jeg købte en yento ved pitstoppets.dk, den koster kun 169.
    Hvis du har facebook så søg efter gruppen "coton de tulear i Danmark" her er mange gode fif og svar hvis man er i tvivl smiley

• #2   19. sep 2013 KW har Mason Pearson efterligninger til omkring 100 kr. Jeg elsker min svinehårs/nylon børste. Det er ikke investering for livet, men det er nemmere at bruge 100 kr hvert 5 år...

Kommentér på:
Bøjet saks + Mason Pears

Annonce