Mad og drikke den første dag i nyt hjem Mad og drikke den første dag i nyt hjem
Så oprandt dagen endelig hvor bette Buffy flyttede adresse og blev en del af vores familie
Jeg ville dog lige høre jer ad - det er nogle år siden jeg sidst havde hvalp
Hvor vågen kan man forvente sådan en bette stump er? Hun er lige fyldt 8 uger. Hun sover meget og lange lure, og er ret usikker når hun er vågen. Bevares, hun logrer da og hvalpetosser en smule rundt. Dog synes jeg hun er ret usikker på det hele og undersøger ikke rigtig hjemmet og sådan.
Derudover har hun kun spist minimalt, da jeg håndfodrede hende lidt opblødt most mad. Og hun har også kun drukket 3 gange siden klokken 10, da hun kom.
Er det hele normalt? Og i forhold til mad, skal jeg lokke hende lidt her i starten eller spiser hun når hun bliver sulten? Og kan man forvente sådan et bette pus (coton de tulear) kan spise sine foderpiller helt tørre eller ville I opbløde dem lidt?
Beklager de mange spørgsmål, vil bare så gerne have en god start på det hele
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 96
Så giver jeg hende bare fred og ro (har jeg skam også gjort). Min sidste hvalp var bare meget mere "modig" med det samme, tror Buffy er lidt forsigtig af natur
Nej, ville jo også nødigt håndfodre hende de næste 15 år
sep 2012
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 977
Hun er nok bare lidt usikker, forvirret og savner sine søskende og mor, så mon ikke appetitten stiger i løbet af et par dage.
Husk på, at hun slet ikke var klar over, at verdenen var SÅ stor og nu står hun med fremmede nye mennesker
sep 2012
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 272
sep 2012
Hun har allerede lært at kurven under mit skrivebord er et godt sted, og har selv lagt sig derind. Det er herligt, for vil gerne have hun oplever det som et trygt sted, et helle så at sige.
Mad og drikke den første dag i nyt hjem