737 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mad og drikke den første dag i nyt hjem Mad og drikke den første dag i nyt hjem

Så oprandt dagen endelig hvor bette Buffy flyttede adresse og blev en del af vores familie smiley

Jeg ville dog lige høre jer ad - det er nogle år siden jeg sidst havde hvalp smiley

Hvor vågen kan man forvente sådan en bette stump er? Hun er lige fyldt 8 uger. Hun sover meget og lange lure, og er ret usikker når hun er vågen. Bevares, hun logrer da og hvalpetosser en smule rundt. Dog synes jeg hun er ret usikker på det hele og undersøger ikke rigtig hjemmet og sådan.
Derudover har hun kun spist minimalt, da jeg håndfodrede hende lidt opblødt most mad. Og hun har også kun drukket 3 gange siden klokken 10, da hun kom.

Er det hele normalt? Og i forhold til mad, skal jeg lokke hende lidt her i starten eller spiser hun når hun bliver sulten? Og kan man forvente sådan et bette pus (coton de tulear) kan spise sine foderpiller helt tørre eller ville I opbløde dem lidt?

Beklager de mange spørgsmål, vil bare så gerne have en god start på det hele smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad og drikke den første dag i nyt hjem
  • #2   4. okt 2013 Hendes foderpiller er lidt større end kattemad, men det er det hun har fået ved opdrætter, som jeg regner med at fortsætte med (Essentials)

Så giver jeg hende bare fred og ro (har jeg skam også gjort). Min sidste hvalp var bare meget mere "modig" med det samme, tror Buffy er lidt forsigtig af natur smiley

Nej, ville jo også nødigt håndfodre hende de næste 15 år smiley

• #4   4. okt 2013 Godt godt, det er nok bare mig der er en hønemor smiley

• #6   4. okt 2013 Fodr hende som opdrætter gjorde. Hun har sandsynligvis ikke fået opblødt foder, da det ikke er nødvendigt i den alder, og så skal hun bare have det, som det er smiley
    Hun er nok bare lidt usikker, forvirret og savner sine søskende og mor, så mon ikke appetitten stiger i løbet af et par dage.

Husk på, at hun slet ikke var klar over, at verdenen var SÅ stor og nu står hun med fremmede nye mennesker smiley

• #7   4. okt 2013 Maria A, jeg ved det, jeg ved det smiley Jeg synes bare hun er så bette og vil jo ikke have hun mangler noget smiley Men hun har både tisset og lavet stort uden for for lidt siden, så der er da aktivitet smiley

• #8   5. okt 2013 Vi fin lab hvalp den 27 maj... Og han fik sin tørkost uden den blev opblødt... Og han sov minimalt og gør det stadigt... Så der er meget forskel på hvor aktive de er.. Jeg ville fodre som opdrætter gør også se tiden an i forhold til hvor meget de sover.. Vores skulle ofte lukkes ud i gangen for at han havde ro nok til at sov...

• #10   5. okt 2013 Jeg tror jeg vil opbløde det i dag, for at få hende til at spise lidt mere. Kan se natten har gjort hende godt, hun er meget mere opsøgende og nysgerrig efter en nat, hvor vi puttede sammen smiley

Hun har allerede lært at kurven under mit skrivebord er et godt sted, og har selv lagt sig derind. Det er herligt, for vil gerne have hun oplever det som et trygt sted, et helle så at sige.

Kommentér på:
Mad og drikke den første dag i nyt hjem

Annonce