663 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Dyrelageret og fri fragt? Dyrelageret og fri fragt?

okay.. så jeg er på foder jagt igen smiley og faldt over dette tilbud

http://dyrelageret.dk/kornfrit-hundefoder-101/1-x-12-kg-pure-kylling-kingsmoor-p3156

MEN... har aldrig handlet der og kan vitterligt ikke se mig ud af det om man skal betale fragt eller ej, da der står med KÆMPE røde bogstaver gratis levering, men ude i siden står der at der skal være over 499 kr før det er fri fragt?!?!?

så... anyone?

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrelageret og fri fragt?
  • #1   29. nov 2013 BEMÆRK: Hvis du har betilt en fragtfri vare - kan du altid supplere din ordre med andre varer - og din ordre er STADIG FRAGTFRI.

må vel gælde for din smiley

• #3   29. nov 2013 som jeg forstår det er deres generelle betingelser fragtfrit ved køb over 499, MEN når der ved den enkelte vare står fragtfrit så er det det uden hensyn til prisen ...

men mon ikke du kan ringe og spørge i morgen i deres fysiske butik

• #4   29. nov 2013 Det virker også underligt, jeg kan faktisk heller ikke se, om du kommer til at betale fragt eller ej.
    Jeg har godt nok handlet der før, men jeg købte så for over 500 kr.
    Kender du Kingsmoor Pure? Kyllingen er ok, men mine er meget glade for Havfisken, på trods af at de nu har fået den i meget, meget lang tid smiley

• #5   29. nov 2013 tog chancen og bestilte det.. og ved betaling skulle jeg ikke betale fragt, så går ud fra at den er fragtfri smiley

men det er da bare en smule forvirrende hvis i spørger mig smiley

• #6   29. nov 2013 Lise-Lotte Bella æder alt hvad der bliver serveret, Kaito ham er jeg nød til at skifte ved ofte (han mister rigtig hurtigt interessen i tørkost så de barfes også delvis) men er ved at prøve mig lidt frem om der er noget tørkost han kan li bedre end andet så lige pt har jeg ikke haft det samme 2 mdr i træk smiley vi har prøvet
    Kingsmore
    TOTW
    Acana
    Formula 24
    Canidae (so far the best result) men det kan man bare ikke rigtig få nogen steder mere smiley
    Kronch optimal
    Oliver's - grain free
    Essentials

en af de store sække rakker nok omkring 1½ - 2 mdr smiley da de får barf til aftensmad smiley

Kommentér på:
Dyrelageret og fri fragt?

Annonce