572 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

VGWbälte erfaring ? VGWbälte erfaring ?

Nogle der har erfaring med denne sele?

http://www.dogdays.dk/shop/vgwbalte-extension-180c1.html

Vi var lige forbi vores barf forhandler som netop havde fået den ind af døren, og brugte den på sin schæfer med stor succes. Den gør at hvis hunden trækker fremad bliver den nød til at dreje.

Men jeg er nysgerrig for at høre om nogle herinde har prøvet den/hørt noget om den?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VGWbälte erfaring ?
  • #1   10. mar 2014 Den er bedre end så mange andre "gå-pæn"seler rent anatomisk og humanitært, men jeg har nu set et par stykker med den rundt omkring, og jeg syntes sørme, deres hunde trak meget...

Jeg vil foreslå, man istedet gør en stor indsats med, at lære hunden ikke at trække uden div. hjælpemidler..
    Du kan søge herinde, der er tusindvis af tråde med gode råd til det projekt smiley

• #2   10. mar 2014 Hm træls du har set dem hvor de stadig trak meget - det jo ikke lige det vi søger.

Vi træner også gå pænt, men grundet en nakkeskade kan der være svært for mig nogle dage af gå med ham, især hvis han bliver overivrig. Så det er bare et hjælpemidler på vejen, for at undgå halsbånd - vi er bange for at det vil skade hans hals på sigt. Desuden vil det også gøre det nemmere når mine forældre Feks skal gå med ham smiley

• #3   11. mar 2014 Kan jeg sagtens forstå!

Jeg tror såmænd også, den forhindrer hunden i at trække ligeså meget, som den kunne, men det fjerner det nu ikke.. Det gør det nu fx. heller ikke med halti-grime, hunden skal forstå konceptet først..
    Men jeg tror, en sele som ovenstående vil gøre snoretræningen nemmere, fordi den sikkert stopper hunden hurtigere, så man nemmere kan lave "gå-pænt"-træning smiley

Kommentér på:
VGWbälte erfaring ?

Annonce