Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alt deutche schæfer
  • #2   26. jun 2014 Deres hjemmeside virker ikke. Vi har prøvet at skrive en mail og håber så der kommer svar, men det er også den eneste vi har kunne finde, men måske der var nogen der kendte til andre kenneler

• #4   26. jun 2014 Ja kunne ikke komme igennem, men må jo prøve igen smiley

• #7   26. jun 2014 Hvad jeg kan læse mig til er det gamle DDR linjer. Den er mere lige i ryggen og har et lidt anderledes sind og flere farve varianter. Ved ikke så meget om den, derfor jeg også gerne vil kontakt med opdrætter så jeg kan finde ud af mere om den smiley

Og Pia K: tak for link smiley

• #8   26. jun 2014 Den er ikke under FCI og DKK.

Den er lidt større end DKK schæferen, er langhåret og den sorte farve del er mere udbredt på Alt Deutche. De har også et lavere drifts niveau og er velegnede som familie og hygge hunde smiley

• #9   26. jun 2014 Som ovenfor nævnt: den er ikke en FCI race.
    At den skulle være en gammel DDR linie, er noget vås: Sådan har DDR linierne aldrig været.
    En alt deutche Schaefer er en langhåret driftforladt schæferhundekrydsning.
    Jeg har mødt flere eksemplarer med stamtavler der er udstedt af en kennelklub der kalder sig F.C.I, altså en kopi af FCI.
    Pudsigt nok forsvinder opdrætterne når der opstår problemer med deres hunde..... smiley

• #10   26. jun 2014 Der var en Kennel Outlaw som opdrættede dem, men deres hjemmeside er da lukket nu desværre.

• #11   26. jun 2014 Her er race beskrivelsen fra DHL:

http://dhl-hund.dk/DHL%20standard%20sider/DHL_ALTDEUTSCHER_SCHAEFERHUND_standard.html

• #12   26. jun 2014 Igen der findes brådne kar alle steder, gør der også blandt DKK opdrætter. Vil naturligvis finde ud af mere om racen inden jeg bare køber en.

Derfor jeg også gerne vil i kontakt med nogen kenneler smiley

• #15   26. jun 2014 Personligt ville jeg nok istedet gå efter en "almindelig" schæfer, og så bare vælge til og fra udfra det eksteriør og de egenskaber du ønsker, herunder f.eks. en mindre ekstrem vinkling.
    Dit udvalg af opdrættere vil være langt større og det vil dine muligheder for at tjekke linierne ud osse. Samtidig vil det rent faktisk være en schæfer du får -de "alternative schæfere" har ikke altid så meget med en schæfer at gøre når man graver lidt dybere end udseendet

Eller gå til en helt anden race self.

• #16   26. jun 2014 Ja nu må vi se hvad fremtiden bringer. Men mange tak for jeres input smiley

• #17   26. jun 2014 Chodsky Pez er ikke anerkendt af FCI, men de er i DKK så de kan få's med DKK stamtavle.
    Den er også kendt som Bohemian Shepherd.

Kommentér på:
Alt deutche schæfer

Annonce