4.796 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

kan jeg som gæst tage lopper med hjem... kan jeg som gæst tage lopper med hjem...

Jeg skal ud til et familiemedlem, der lige nu har et massivt loppeproblem, på sine hunde og kat, hendes hjem er meget plaget.
Jeg har selv fire hunde, og skal også ud til min datters 2 hunde på besøg. Kan jeg på nogen måde være så uheldig at bringe de små plageånder med på mig selv, jeg skal ingen hunde have med..?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan jeg som gæst tage lopper med hjem...
  • #1   24. jul 2014 ja det kan du desværre.

• #2   24. jul 2014 Ja!! Lad endelig hver med at tage dine hunde med ud til folk der har lopper!
    Ville være træls at give den videre smiley
    Rigtig god sommer

• #4   24. jul 2014 Jeg skal ingen hunde have med mig, bare på et besøg, men har ikke rigtig lyst fordi hjemmet er meget plaget lige nu af lopper, og skal derefter til min datter der har hunde...Jeg er betænkelig, men ked af at fornærme mit familiemedlem, ved at blive væk..

• #5   24. jul 2014 Jeg var en dag nede i vores hundegård vi har her hvor jeg bor og der var en af de andre hunde der havde lopper og det var mig der havde lopper med hjem jeg var så tosset over at når man kommer steder hen hvor der er hunde der er sammen at man så ikk sørger for og Gi sin hund noget imod lopper... Nå men ja du kan sagtens få lopper med dig hjem desværre osse selvom du ikk har hunde med

• #6   24. jul 2014 Lopperne springer på dig og så har du dem med hjem smiley

• #7   24. jul 2014 Ja desværre smiley
    Jeg tager ikke hjem til nogen jeg ved har lopper, og det ved mine venner og familie også, jeg vil ikke tage chancen. smiley

• #8   24. jul 2014 Jeg besøger heller ikke nogen som har lopper. Vi har 7-9-13 ikke haft lopper i ca. 20 år, men jeg kan tydeligt huske hvordan det var og hvor svære de var at komme af med igen. Det er simpelthen ikke det værd.

• #12   24. jul 2014 Loppe sæsonen er startet og det er normalt at den starter i juli og frem til december det er ihvertfald det jeg læste inde på (Sundhedsstyrelsen el noget derinde)

• #13   24. jul 2014 Jeg ville være helt ærlig om at jeg ikke vil komme sådan et sted, af hensyn til mine og familiens øvrige dyr.

Jeg ville, hvis jeg absolut skulle derud, give min dyr Advantagekur forebyggende og bede min familie gøre det samme ved deres dyr, selv om det ikke er fair at mine og deres dyr skal udsættes for det.
    Jeg ville fjerne mit tøj så snart jeg havde forladt boligen (inden jeg satte mig ind i min bil) og lagt det i lufttæt pose til det kunne vaskes. Ville så håbe at jeg havde husket at medbringe skiftetøj hæh he :o)

Mine dyr er IKKE behandlet. Katten kommer ikke ude og Kia kan ikke tåle loppekure (er allergiker). Jeg er selv meget allergisk over for lopper. Så jeg er noget så hys omkring dem.

Alle dyr jeg skal passe SKAL være behandlet inden de kommer i vores hjem. Den hund vi passer pt. er på Capstar fordi der i dens hjem var kommet en hund befængt med lopper.

Kommentér på:
kan jeg som gæst tage lopper med hjem...

Annonce