1.790 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Holdbarhed godbidder Holdbarhed godbidder

Jeg har været ved at kigge hele Tuckers lager af godbidder osv. igennem, fordi jeg egentlig har en trang til at købe en masse nyt snart smiley

Jeg lagde mærke til at noget af det er røget på dato, men hvor meget skal man følge den? Vi snakker hovedsageligt diverse tørret ting.
Kan man bruge det efter sidste holdbarheddato, eller er det bedst bare at smide ud?
- Og hvis det gerne må gå over, hvor længe så?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holdbarhed godbidder
  • #2   2. sep 2015 Mindst holdbarhed, betyder bare at det er den dato at producenten kan stå indefor at varen stadig er god. Jeg bruger tit varer som er over mindst holdbarhed dato og særligt til hundene da deres maver er meget mere hårefører end vores.

Hvis der står Sidste anvendelse dato på i stedet for, så skal du smide varerne ud, da de kan være sundhedsskadelig at indtage det efter den dato.

• #3   2. sep 2015 mindst holdbar til: betyder at herefter er varerne ikke gode mere.
    sidste salgs dato: betyder at varerne kan spises i mindst 1 mdr. efter

• #4   2. sep 2015 Medmindre det ligefrem stinker eller har eh...indtaget en anden form end den oprindelige (inkl. fået "pels") så ville jeg give hunden det smiley Minion ville gladeligt grave et kødben op og æde flere måneder efter, han har spist jord og han ville -hvis han måtte drikke af vandpytter...

Jeg tror ikke det er specielt farligt for dem smiley

• #5   2. sep 2015 Jeg ved godt, at det selvfølgelig betyder mindst holdbar til - men tænker bare også, hvor langt over kan man gå? Altså, kan jeg give noget hvor datoen f.eks. er overskredet med et år?

Det lugter ikke værre end som da det var nyt og der er heller ikke groet pels på, så ville det selvfølgelig ryge ud smiley

• #6   2. sep 2015 stik ham det...jeg tror helt ærligt det værste der er er sket er at det måske har mistet lidt smag smiley

• #7   3. sep 2015 Hvis det lugter forkert så ud med det.
    Hvis ikke det virker anderledes / forkert så brug det

Kommentér på:
Holdbarhed godbidder

Annonce