Gravid-baby-børn

Gravid-baby-børn

Medlemmer: 61
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Drømme Drømme

Ja , jeg har haft 3 drømme om vores ufødte søn - alle tre lidt mærkelige ..

I nat drømte jeg at den mest velskabte lille dreng , så smuk og lækker kom ud af min navle , med navlestreng og det hele smiley Det skete imens jeg var til en fest. Han var for tidlig født , jeg var kun 6,5 måneder henne (ligesom jeg er i virkeligheden) han vejede ca. et kilo . Men neeeej hvor var han dejlig , blev helt forelsket og ville helst blive i drømmen smiley

Den første drøm jeg havde fødte jeg også for tidligt , der var jeg vidst kun 4-5 måneder henne , og fødslen foregik bag i en bil på en parkerings plads smiley

Begge "drømme" fødsler var helt smertefrie , jeg mærkede kun glæde , ingen smerte overhovedet?!

Hvad har i drømt, og har i oplevet at drømmen blev til virkelighed ved fødslen??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømme
  • #1   18. mar 2008 Ja det er sku sjovt ikk , jeg drømte
    også at jeg ventede en dreng inden vi kom til scanning - og det var jo en dreng og nu har jeg læst lidt på nettet , og størstedelen af de kvinder der drømmer om kønnet og fødslen blíver til virkelighed ..

Læste om en kvinde der drømte at hendes datter ville blive født med kun 3 fingre på den ene hånd , og ganske rigtig da hun fødte manglede datteren 2 fingre på venstre hånd ..Vildt ikke ?

Måske får man disse drømme fordi man skal forberede sig ?

Har også drømt dagen før vi skulle til scanning for at vide kønnet at jeg så min lille dreng i noget grønt vand , og man kunne tydeligt se hans tissetrold , og helt rigtig dagen efter til scanning var det første der poppede op på skærmen - hans tissetrold smiley

• #2   18. mar 2008 Hehe .. Ej hvor sjovt .. smiley

• #3   18. mar 2008 Jeg har ikke drømt om fødslen men mange andre mærkelige ting og det som jeg synes er vildt ved de drømme er at de er så tydelige altså at jeg kan huske det hele når jeg vågner..

• #4   18. mar 2008 lol
    den mærkeligste drøm jeg havde var jeg fødte en hundehvalp =)
    men den første lange tid drømte jeg at jeg fik piger det var kun til sidst det blev en dreng =)

• #5   19. mar 2008 Sonne - Taastrup , dig ?

• #6   19. mar 2008 Vildt smiley Så kan det være vi kan mødes en gang imellem når vores drenge er født smiley

• #7   19. mar 2008 Okay . Jamen vi må jo lige følge hinanden . Jeg ansøger lige om venskab smiley

• #8   19. mar 2008 uha jeg glæder mig til at komme så langt hen lige nu går det bare for LANGSOMT, jeg vil gerne have mave og mærke den lille... Men er kun 10 uger henne...

• #9   20. mar 2008 Lisbeth - kan jeg godt forstå , det er også bare verdens bedste følelse når man kan mærke barnet.. Bare glæd dig smiley (jeg mærkede også liv sådan kraftigt i 18. uge)

Sonne - Ja har set det , hvis du mener babygalleri . Det er da for plat ..

• #10   24. mar 2008 Glæder mig glæder mig, og også til at man kan begynde at se det... Altså på maven der vokser...

• #11   24. mar 2008 Lisbeth H

Forstår jeg skui godt .. NYD DET - det går stærkt smiley

• #12   27. mar 2008 Ja men vi skal heldigvis have børn tæt på hinanden... Hehe ;o)

• #13   27. mar 2008 Okay - det er dejligt for børnene : )

• #14   27. mar 2008 ja det tror vi i hvert tilfælde på.... Hehe... Jeg kom lige til at tænke på om jeres vuffere er meget jaloux for jeg "frygter" lidt at Ludvig bliver meget påtrængende når der kommer en lille og jeg evt. skal amme... fordi at når vi nu sidder med en af kattene er jo ved at gå ud af hans ellers så gode skind fordi han vil være med....

• #15   27. mar 2008 Du må begynde at vænne ham til at det ikk er ham der er midtpunkt mere , altså han skal ned i hierkiet . Det er jeg begyndt at gøre med Balder , for kunne godt forestille mig at han blev jaloux , men tror hvis du begynder allerede nu at træne med ham at han ikk er guldklump så skal det nok gå .

• #16   27. mar 2008 hehe det skal nok blive sjovt, vi arbejde meget på at skubbe ham væk og tage en kat op og snakke med dem og bede ham gå væk, men det forstår han godt nok ikke han er jo SÅ dejlig... ;o)

Hehe men han må heldigvis ikke være i møblerne, så det giver lidt fred i sofaen...

• #17   27. mar 2008 Ja de forstår overhovedet ikke hvorfor man ikke gider dem smiley

Men det er godt han ikke må være i møblerne , det er dejligt når du skal amme ..

Kommentér på:
Drømme

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce