Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
2.717 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hundepension til sommer Hundepension til sommer

Jeg er kommet i den uheldige situation, at jeg har bestilt en charterrejse i 11 dage i sommerferien UDEN at have pasning til hunden.
Ret smart, men til mit forsvar vil jeg gerne sige, jeg ikke har fast ferie hvert år og den dag jeg fandt ud af hvornår jeg havde ferie blev rejsen bestilt pga et super tilbud. Dagen efter ringede jeg rundt til de få pensioner jeg kender til på Als og sundeved, men ak de havde alle allerede optaget i uge 30...... Det havde jeg nok ikke lige regnet med i midten af januar smiley
Mine forældre har altid været søde til at passe ham, men de har nu meldt ud de helst ikke vil bindes i 11 dage i deres sommerferie.
Jeg vil ikke forlange de skal det, men har lidt svært ved at forstå det. De rejser aldrig og går næsten altid hjemme i deres have. De har selv haft hund og min far elsker Rico overalt i verden...... Han har før bedt om at passe ham de få gange vi skal noget istedet for at sende ham i pension, men ok det er min hund og jeg må jo selv finde en løsning!
Er der nogen der kender gode pensioner her i Sønderjylland?? Helst ikke alt for langt væk fra Sønderborg området, men kører selvfølgelig efter det, hvis der er behov for det....
Jeg er også interesseret i privat pasning, hvis der er nogen der kender nogen der vil det. Jeg vil gerne betale det samme en pension koster eller lave en bytter, dvs passe en anden hund på et andet tidspunkt.

Af fejl kan man lære....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepension til sommer
Kommentér på:
Hundepension til sommer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce