The Twilight Saga

The Twilight Saga

Medlemmer: 81
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
466 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Soundtracks Soundtracks

Hvad betyder soundtrack'sne i Twilight og New Moon for jer?

Jeg synes de er en kæmpe del af den store succes filmene har fået - de er helt geniale!

Jeg har begge soundtrack og jeg har hørt demså mange gange og de er fast på min playliste på min iPod.

Jeg er så overrasket over at de - igen - har kunnet skrue så fedt et soundtrack sammen.

Musikken virker så godt under filmen, men de bringer stor glæde for mig lang tid efter jeg har set filmene...

Jeg har så mange favoritter, men på New Moon er det især:
GRIZZLY BEAR WITH VICTORIA LEGRAND – SLOW LIFE, ANYA MARINA – SATELLITE HEART og selvfølgelig titelmelodien som death Cab for Cutie står for - der er ynglingssangene, men jeg kan faktisk lide dem alle!

Normalt hører jeg slet ikke soundtracks, så jeg ved ikke om de normalt er af så høj kvalitet, men ihh hvor jeg nyder dem!

Hvad med jer andre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Soundtracks
  • #1   21. nov 2009 Jeg synes ikke der var mange sange jeg kunne li´ - men efter at have set filmen synes jeg de er gode og passer godt til filmen. Twi-soundtracket er rigtig godt - MEGET bedre end det nye.

• #2   21. nov 2009 Jeg var helt vild med Twi-soundtracket inden jeg så filmen, og er det sådan set stadig. Vanvittigt fedt!

New Moon har jeg hørt, og var ikke helt så begejstret, men det ændrer sig nok, når jeg nu har set filmen smiley Det virkede rigtigt godt under filmen, synes jeg.

Jeg hører aldrig soundtracks til film, så jeg er helt grøn ud i ST-kvaliteten smiley

• #3   21. nov 2009 Rilou - ja jeg har heller aldrig haft nogle soundtracks før, men jeg købte Twi soundtracket så snart jeg havde set filmen og jeg købte det til New Moon da det kom ud, en måned før filmen fik premiere og jeg må sige at jeg synes det er mindst lige så godt.

Kunne ikke lide dte så godt ved første gennemspilning, men allerede anden gang var jeg solgt.

Det startede med titelmelodien "Meet me at the eqinox" - den er så god og nu synes jeg at alle sangene er super fede og meget specielle...

I kan jo høre mange af dem gratis på youtube -
    http://www.youtube.com/watch?v=bjIErrcr75A - meet me at the eqinox
    http://www.youtube.com/watch?v=LeUkRRdUmiE - slow life - Grizzly Bear
    og den her er meget populær i USA: http://www.youtube.com/watch?v=kBSR_hwKXAM - Anya Marina's satilite Heart

Alle sangene er originale og skrevet specifikt til New Moon - hvilket man også kan høre på teksterne....

• #4   21. nov 2009 Nå, det vidste jeg ikke engang! Det er da fedt at det er skrevet specifikt til filmen! Det eneste jeg savner er sange sunget af Rob. Jeg er stadig helt vild med Never Think og Let me sign, han synger helt fænomenalt!

• #5   21. nov 2009 Ja hans sange mangler - men har hørt han vil lave noget til eclipse

• #6   21. nov 2009 Ja det ville have været fedt med nogle af hans skønne sange - men ja håber de kommer i eclipse

Kommentér på:
Soundtracks

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce