Hundeklapvogn, cykelvogn? Hundeklapvogn, cykelvogn?
Jeg vil hører jer om, jer der har hundeklapvogn, som ikke har bil. Hvor meget bruger i den, og er i glad for den?
Cykler noget af jer med jeres hunde, og sidder i forand i en cykel kurve med "låg" på, eller med sådan en bag på?
Hunde og jeg bor helt ude i skoven, og noget væg fra centrum, bus, og tog.. Vi har ikke nogle bil, og den sidste bus kører i hverdage kl 17,20, og kl 12,20 om lørdagen, og kører ikke om søndag. Så vi skal gå.. Hundene elsker og gå, men når man har 3 styk, og den støreste vejer 8 kg, og ikke gider og gå længer når der er så langt, er vi ski på de.
De trænger til at komme nogle flere ture ned i byen, og møde andre mennesker og hunde, men dem vi kender bor nede i byen.
Så har overvejet og købe den her:
(link fjernet)
eller den her:
http://www.designerhunde.dk/product.asp?product=641
eller den her:
(link fjernet)
Men ved ikke om det lyder som en dum ide?
Håber i kan hjælpe lidt?.O)
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.269
Jeg ved jeg ikke kommer til at bruge den hver dag, men jeg vil bare gerne have muligheden for at gå langt væk fra byen og gå og når man fx er på tur med familien er det jo super praktisk... Mine er fx gerne med i zoo og sådan nogel steder og der er den jo perfekt at de kan få et hvil + gå lidt sammen og på skift...
Umiddelbart vil jeg synes den sidste er bedst til dig st rmæssigt.. Jeg har 2 store drenge på 3 og knap 4 kg, og var de bare lidt større havde jeg valgt en der var større i "kabinen"(fint skal det lyde) Men når først er tæpper og hvad har vi bliver den altså lidt mindre inden i:o)
feb 2006
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 97 Svar: 329
jeg har denne (link fjernet)
synes den er smart da jeg kan cykle med den også.
synes nr 1 og 2 ser bedst ud. men rent str er den sidste jo størst
sep 2010
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 44 Svar: 684
okt 2009
Følger: 82 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 207 Svar: 537
Ja, vil også godt kunne tage mine med over alt:O) Bailey er nem, og have med over alt, da det lille pus, jo kun vejer 1,5 kg, men Liva vejer jo hele 8 kg, og Siv 7,5 kg. Så de er jo ikke så nem at have i en taske:(
Mette E: Har også overvejet den sidste, fordi den også kan bruge dem på cyklen:O)) Ja, syntes nemligt også de to først ser bedst ud, de ser mere holdbar ud nemligt:O) Men tror jeg vil prøve at ringe og høre dem af, hvor stor plads forskæl der er:O)
Christine: Der skal bare være mine 3 hunde i:O) Der kommer 1 hund mere til når vi får noget støre, men så må vi tage det til den tid:O))
okt 2009
Følger: 82 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 207 Svar: 537
sep 2010
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 44 Svar: 684
Hundeklapvogn, cykelvogn?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside