Hejsa Hejsa
jeg har lige meldt mig ind i gruppen og tænkte at jeg lige ville præsentere migselv.
Jeg er en pige på snart 21 år.
jeg tog for 4 år siden volsomt på af noget medicin (jeg har borderline) Før jeg fik medicin var jeg kun lidt vapset men ikke noget der skilte mig ud fra mængden :o)
Desværre kom jeg op på en helt forfærdelig høj vægt.
136,6 kg :oS
puha - det slider på selvtilliden.
jeg forsøgte forgæves at slanke mig på alle mulige måder men intet virkede. og det hjalp jo ikke at jeg har en rygrad som en regnorm.
d. 12 februar i r fik jeg så foretaget en gastric bypass operation. (reduktion af mavesækken) og jeg har siden tabt mig 29 kg.
jeg vejer i skrivende stund 107.6 kg - men mit mål er 65 kg. max 70 kg i hvert fald. jeg er 172 høj.
hvis i har spørgsmål om operationen så skal i endelig spørge. :o)
jeg følger jo en helt speciel kostplan - da jeg kun kan spise halvdelen af de kalorier jeg burde, så jeg skal spise meeeeget protein.
det kan godt blive lidt træls i længden men jeg spæder til med Tofu, kikærter, soyapølser, bønnepostej, couscous osv.
Det eneste fif jeg sådan lige kan komme på det er at i skal prøve at lave en salat uden kød men med masser af kikærter.
kikærter har en meget højt indhold af både protein og fibre - så det er super godt.
Det var lidt om mig :o)
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 761
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 234 Svar: 1.425
Derudover må man ikke lide af tvangsspisning.
men man skal godkendes af en helvedes masse læger :o)
Den yngste jeg har hørt om der fik operationen var 16 år.
Der vil ikke være nogle problemer i forbindelse med graviditet.
til den tid har min krop også vænnet sig til at den ikke behøver mere mad end hvad jeg giver den.
Derfor er der ingen problemer med graviditet.
Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at jeg skal drikke nogle proteindrik, måske 3
4 gange om ugen.
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 761
Håber det er det helt rigtige for dig! Jeg kunne engang imellem godt ønske mig at jeg bare ikke kunne overspise.
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 66 Svar: 472
Hejsa
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside