1.614 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mærkværdig afføring Mærkværdig afføring

Hej I kloge hundeelskere

Vores hund har de seneste dage haft disse afføringer med en masse små kerner i, som minder aller mest om kiwifrø.
Her i dag opdager jeg så lignende små sorte “kerner” i hendes vandskål og forsøgte at studere det uden at komme et svar nærmere andet end det sorte “knaser” når man ødelægger det mellem to negle.
Hun er ellers som vanlig, velbefindende, energisk, spiser og drikker som vanligt.
Har nogle af Jer oplevet noget lignende hos Jeres hunde og kan gøre mig klogere på hvad det mon kan være?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkværdig afføring
  • #1   18. aug 2020 Jeg synes det ligner hørfrø, men jeg må indrømme at det er et gæt???????

Det ligner lidt sådan et hjemmelavet knækbrød med en masse kerner i, bare pølseformet ??

• #3   18. aug 2020 Ligner birkes/chiafrø. Mon ikke I har noget i haven hun spiser? Valmuekapsler måske?

• #4   18. aug 2020 har i noget fuglefrø i ligger ud til vilde fugle hun kan komme i nærheden af?

• #6   19. aug 2020 Kunne det være små fluer/biller af en eller anden art ?
    Ellers gå en tut gennem haven og se om i har et eller andet der står med frø lige nu .

• #7   19. aug 2020 jeg synes det ligner birkes, eller chiafrø.

som de andre siger, har i måske noget i haven hun går og spiser af ?

ellers ville mit næste gæt være de der bitte små "tordenfluer" - det virker bare lidt voldsomt at have så mange i afføringen dog tænker jeg

• #8   19. aug 2020 Hej smiley

En, som ikke er her på HG mere er faldet over din tråd. Hun ved en hel del om hundetarme, og jeg har lovet at kopiere hendes svar her:

"Prøv at lægge noget af det mellem to stykker køkkenrulle, og se om de efterlader en rødlig farve, når de knuses eller får lov at ligge der lidt tid.

Hvis det efterlader et rødligt skær, kan det være tørret blod. Hvis det er, skal du til dyrlæge. Det kan være loppeekskrementer. Hvis du ikke havde nævnt vandskålen, ville buddet have været fordøjet blod fra den øvre mave-tarmkanal, det ligner også kaffegrums"

• #9   19. aug 2020 Loppeekskrementer ville jo være fordøjet inden det kom ud i den anden ende....

• #11   19. aug 2020 Det kunne godt ligne frø af en slags, men jeg ville nu nok lige tjekke det der med blod, for det kunne altså også ligne afføring med blod fra fx et mavesår.

Kommentér på:
Mærkværdig afføring

Annonce