270 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

arg! frustrations indlæg! arg! frustrations indlæg!

så skete det så igen igen igen.
da jeg skulle gi fie hendes aften foder, så gav jeg hende en halv bøtte - vi fik af vide af dyrelægen i fredags at vi skulle skære meget ned på hendes foder, da hun er for tyk. - det har jeg prøvet at forklare min mor i ca 2 år nu men hun har ikke ville lytte. nå men da jeg skulle fodre hende kom hun så og sagde hun skal ikke kun havde en halv! og så siger jeg jo det skal hun. og så begynder hun at plapre om at hun ikke får hvad hun skal ha osv osv. og siger at jeg sulter hende og alt muligt! hvilket jeg ikke gør, - og hun får noget rigtig godt foder - hills sience plan- så hun mangler intet.
-min mor tror at bare fordi jeg er et "barn" så ved jeg intet om hunde, - og det er selvom at det er mig der passer og har opdraget fie.

måtte bare ud med det

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arg! frustrations indlæg!
  • #1   12. maj 2008 ÅRH, hvro irriterende! smiley

• #2   12. maj 2008 ja meget, hun tager bare ikke det jeg siger alvorligt.
    og jeg gør det her for fie's skyld ! da jeg ikke har lyst til at hun dør pga overvægt!

• #3   12. maj 2008 det er bare så træls sådan noget
    held og lykke med det
    hvis du skal med til dyrlæge næste gang så bed hande om at skrive en sæddel og så hæng den op på køleskabet og vis så din mor den når hun brokker sig

• #4   12. maj 2008 Årh,. Ej men kender sq godt det med de der irriterende forældre der bare ikke hører efter hvad man siger! ARG!!'

Men forstår ikke helt at hun siger det der, når dyrlægen slev har sagt det?? Var hun ikke med der henne?

• #5   12. maj 2008 Mie
    jo det var hun men så siger hun at det er for meget jeg skære ned i foderet men dyrelægen sagde 20% men nu påstår hun så at han sagde 12 %? men ved det var 20% da jeg skrev det i min mobil for at huske det!

• #6   12. maj 2008 Årh hvor irriterende main!!! Men jah, næste gang så få dyrlægen til at skrive en seddel som "Ditte og Morten S" også siger :o)

• #7   12. maj 2008 hvis i i forvejen fodre med hill's, så næste gang der skal købes foder så køb slanke udgaven hos dyrlægen....det er super effektivt og det "synsbedrager" en lidt fordi hunden stadig får en rimelig stor portion..så mon ikke du,din mor,og dyrlægen kunne blive enige om det som en løsning?

• #8   12. maj 2008 Eller få din mor til at ringe til dyrlægen og spørge smiley

• #9   12. maj 2008 god ide braks smiley

• #10   12. maj 2008 jeg taler af erfarring...har selv en labber der synes at jeg er verdens ondeste mor når der ligger 7 små kugler mad i skålen..så vi har benyttet os af slanke foderet i en kort periode og det gjorde underværker..hun tabte sig og fik stadig tilfredsstillet sin sult............håber bare du kan overtale din mor:o)

• #11   12. maj 2008 Brak's
    go idé, nu har vi bare lige fået nyt foder - 25 kg så der er lige lidt at komme igennem før vi kan skifte, - men hun skal også have hills diet næste gang det er aftalt med dyrelægen.

men det er bare træls at hun ikke tager det jeg siger seriøst bare fordi jeg ikke er voksen! og så det at hun siger at jeg sulter hende det sårede mig virkelig meget for je ville aldrig gøre noget dårligt for fie

• #12   15. maj 2008 Kan sagtens forstå dig, det er frustrerende at få dømt sin viden på baggrund af sin alder.. Kender det selv, dog på andre punkter..
    Heldigvis er det helt omvendt i min familie.. Her henvender de sig altid til mig hvis de vil vide noget - eller det vil sige at de henvender sig til mig som talerør til Louise ("Brak's" som har skrevet ovenover) *GG* Hun er sgu også så fuld af gode råd..

• #13   15. maj 2008 LooooL...ja...jeg spytter dem da bare ud i store portioner..... ;o)

men tak for rosen Line......du blir i hvert fald ikke bedømt ned på din alder her..tvært imod..så er det altid en positiv pil op;o)

Kommentér på:
arg! frustrations indlæg!

Annonce