Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bernstorffsparken?
  • #1   4. jan 2009 Det er det smiley

• #2   4. jan 2009 yep :-d

• #3   4. jan 2009 Tja personligt synes jeg også det er en dårlig ide at have en hund i snor i en hundeskov hvor løse hunde er tilladt. Bliver lige irriteret over det hver gang jeg møder en og synes det er mega synd for hunden der hele tiden skal tage stilling til andre hunde der kommer løbende hen mod den og så kan den intet gøre fordi den er i snor...

• #4   4. jan 2009 Marie-Louise - jeg kan forstå, at du bruger parken sammen med din franske bulldog.

Vi har nu selv fået sådan en dejlig fyr og kunne bestemt være interesseret i at bruge parken (brugte den for flere år siden til vores boxer) - hvordan bliver sådan en lille én modtaget af de andre hunde derude?

• #5   4. jan 2009 inge... jeg syntes at det går fint.... der er mange små hunde.
    men lola er heller ikke nervøst anlagt, og leger selv ret vildt. jeg kunne forstille mig at havde man en nervøs hund er det måske ikke lige stedet, da der er ret mange hunde.
    men alt ialt syntes jeg at det er et pragtfuldt sted at komme....

• #6   4. jan 2009 Personligen er det liiiige derfor jeg ikke sætter fødderne i hundeskover...fordi folk ikke har styr på sine hunde når de er løse!
    Hvad med dem som kommer der for at hunden skal få løbe fri....men ikke ønsker hundeleg? Skal det ikke være plads også for dem?

Hvem har sagt at alle kommer der for at ens hund skal lege?

• #7   4. jan 2009 Marie-Louise - tak for svaret, dejligt at høre smiley

Vi vil drage en tur derud, når Robert2 bliver en smule større smiley

Kommentér på:
Bernstorffsparken?

Annonce