267 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Arbejde- at få det hele til at passe!! Arbejde- at få det hele til at passe!!

Nu her i denne dejlige finanskrise, hvad arbejder I så med?? Har I været nød til at tage andet job end det I ville pga krisen??
Og er der nogen herinde der har måtte skifte job pga hunden?? Altså her tænker jeg på lange arbejdsdage osv..

Jeg selv er pt handicaphjælper, men har 12timer og kan mærke på tøsen hun er mega stresset, så må finde noget alm time noget. Men pga krisen kan jeg ikke blive i mit fag så må ud og tage noget rengøring eller??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejde- at få det hele til at passe!!
  • #1   2. okt 2009 Jeg har stadig samme job og arbejder hverken mere eller mindre end før. Arbejder fra 9-15 mandag til fredag...

Men nu er jeg også så heldig at ejeren af fimaet er min veninde og hun tager mig under sine vinger når det kniber med finanserne nogle måneder smiley

• #2   2. okt 2009 Vi studerer begge lige pt, så vi er heldigvis forskånede for jobproblemerne lige pt, men vi kunne da tydeligt mærke før vi gik i gang, at det slet slet ikke var til at opstøve nogen jobs, ihvertfald her hvor vi bor. De eneste der har rimelige muligheder her omkring er ungarbejdere, for dem ansætter folk jo gladeligt for at spare lidt penge :O)

• #3   2. okt 2009 Tja - jeg fik desværre fyresedlen pga. nedskæringer.

Jeg leder med lys og lygte efter job - både i og uden for min branche.
    Der er nærmest intet at søge indenfor - men da jeg er ligeglad med hvad jeg laver bare jeg har et job, så søger jeg rengøring og alt det der også..

Men hunden er upåvirkeret uanset hvad der sker, var jeg lige ved at sige.
    Vi er 2 om det og hun vil stadig få det hun plejer og behøver uanset hvad.

• #4   2. okt 2009 Jeg skiftede job lige da finanskrisen startede, og jeg har heldigvis stadig mit job. Og jeg er super glad for det, og håber jeg skal beholde det indtil der ikke er mere olie at hente op af undergrunden.

Tjener flere penge nu, end før krisen. Men jobbet er også meget bedre betalt end mit gamle job.

• #5   2. okt 2009 Er selvstændig med kæresten.... så har ikke måtte skifte eller noget.... og har lige fået et arbejde mere, bare for at lave noget i min friuge... smiley
    så jeg har ikke mærket noget til finanskrisen... heldigvis.... smiley

• #6   2. okt 2009 jeg er vist nødsaget til at tage noget rengøringsjob.. Skal ha en stabil hverdag og økonomi...så må bide det sure æble et stykke tid

• #7   2. okt 2009 ikke for at være en lysse slukker jeg vil blot fortælle hvor ekstremt svært det er at finde et ufagligt job (de job som igen rigtig har lyst til) for alt bliver flået væk ...... jeg ønsker at det vil gå nemt for dig at finde et godt ekstra job

Kommentér på:
Arbejde- at få det hele til at passe!!

Annonce