2.435 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Muskelcreme uden lugt? Muskelcreme uden lugt?
Hej
Nogen der ved om man kan købe noget muskelcreme (som tigerbalsam) uden lugt?
Jeg har så mange muskelsmerter/irritation i min krop hver dag, at jeg bliver nødt til at smøre tigerbalsam på min nakke, mine arme og lægmuskler. Det er bare så træls at det skal lugte sådan.
0 synes godt om
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 148 Hunde: 3 Emner: 614 Svar: 1.480
Men tak for denne tråd - Det mindede mig om, at det kunne være en idé hvis jeg købte noget.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 272 Svar: 1.110
Voltaren gel.. er det ikke "medicin"? Vil helst bruge noget naturligt, da det er næsten dagligt jeg bruger det.
Karelermutti:
Arh.. du kan da ikke seriøst mene, at det dufter godt:) Det er rød tigerbalsam jeg bruger. Det lugter vist også ekstra meget (sødt og lidt af julekager) men det virker bare så godt.
dec 2006
Den du snakker om kunne jeg også godt forstille mig lugtede knap så skønt. :o)
aug 2007
Nanna og D:
Nakkesmerterne/irritationen kommer af en "betændelsestilstand". Smerterne/irritationen i resten af kroppen kommer af hypermobile led. Er i gang med at træne mine muskler op, så det skulle meget gerne hjælpe.
Karelermutti:
Min svier også i øjnene:) Måske er det noget med pebermyntedråber du bruger
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.293
bruger også back on track strømper ( lindrer smærter og ubehag i føddene ) og så har jeg genser, t-shirt og ryggbælte ( pag prolaps i ryggen )
min fysioterapaut kunne mærket at jeg hadde blevet hurtiger bedre efter jeg begynte at bruge back on track
aug 2007
Synes også back on track lyder spændende:
(link fjernet)
Jeg har fået noget stærk smertestillende i en periode, men er trappet ud af det efter aftale med lægen. Hun mener ikke at jeg skal tage så stærk medicin. I dag har jeg dog taget en smertestillende igen.. kunne ikke "være nogen steder".
dec 2006
Ved du hvad det hedder?
aug 2007
dec 2006
Men jeg kan vel altid høre på Matas.
jan 2006
ser det er lagt ud et link med back on track hvor du kan læse om det...
købte det først til mine hunder da tæven er korsbånds operert og hadde meget muskelspending pag overbelastning i forpartiet og syntes det hjalp på henne... købte først nakkekraven og det hjalp meget , så fikk jeg en prolaps i ryggen og hadde meget smærter i flere mnd , men efter 14 dager med back on track ryggbælte og t-shirt om natten og træning var jeg næsten smærte fri... nu er ryggen næsten helt bra , kun skeldent hvis jeg løfter noget tungt osv jeg mærker det...
hvis jeg ikke bruger back on track nakkekrave tit bliver jeg hurtig stiv og nemt mere smærter i nakken...efter jeg fortalte om back on track til min fysioterapaut og hun har sett meget bedring så anbefaler hun dette til sine andre kunder
bruget selv tit tigerbalsam tidligere , men ikke mere nu...
og jeg har ikke taget stærke smærtestillende , det sagde jeg til lægen at det ville jeg ikke ta...
jan 2006
jeg har ønsket mig i fødselsgave fra familien en back on track madras
min tæve har 2 stk dækken , en til indendørs brug og 1 til udendørs brug og hun ved forskjell på dem ( om hun skal på tur eller bare være inde ) og hun er glad for at få de på
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 806
aug 2007
Tak:) Det vil jeg kigge nærmere på
Muskelcreme uden lugt?