2.109 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Erfaringer med afbudsrejser Erfaringer med afbudsrejser

Nogen her som har prøvet at tage på afbudsrejse, hvor man bare siger: vi har pakket kufferten og kan tage af sted nu.

Hvordan har turen været? Var det med uspecificeret hotel?

Hvordan gør man det bedst?
Jeg hørte noget om, at man kunne tilmelde sig et eller andet, og så kan rejseselskaberne ringe til en, hvis de har en ledig plads.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med afbudsrejser
  • #1   1. jun 2011 Julie: Min mor(enlig til 3 unger) gjorde det ofte da vi var små. Hun kiggede på TTV og der dukker altid nogle rigtig billige rejser op. Ikke én gang har vi fået et usselt hotel, der har altid været swimmingpool og aircondition på værelserne.

Men ja, hotellet er uspecificeret indtil man kommer derned som regel smiley Medmindre de kan nå at sende billetter ud, men det har de ikke kunnet med os.

Det sjove ved at gøre det, har været at vi aldrig vidste hvornår vi sku afsted og hvor vi sku hen smiley det var en super fed måde at rejse på smiley

• #2   1. jun 2011 Indfør forbud...: Det lyder rigtig godt. Vi har nemlig heller ikke alverdens penge, men jeg har ikke været på badeferie i snart 20 år, så vil SÅ gerne. Så det bliver på den måde her. Og så er det også lidt sjovt ikke at vide, hvor man skal hen

• #3   1. jun 2011 Julie: Ja det kan jeg godt forstå. Min mor havde som sagt heller ikke særlig mange penge, så det var en god og billig måde. Vi kom til spaniens i højsæsonen for 998, men det jo så også mange år siden smiley Men der var rejserne faktisk dyrere end de er i dag.

Jeg synes det har været en rigtig spændende måde at rejse på og jeg er sikker på at det også er sådan vi kommer til at rejse, hvis vi får sparet sammen til en tur smiley

• #4   1. jun 2011 Afbudsrejser24.dk er en rigtig god side, og mange af rejserne har faktisk også hotel på, så det ikke er uspecificeret.
    Jeg regner selv med at skulle afsted på den måde med en veninde til august. Har aldrig prøvet det før, men tror og håber det er et hit smiley

• #5   1. jun 2011 Min veninde gør det hvert år (enlig mor) og de har endnu ikke oplevet noget usselt:o)

Jeg har gjort det en enkelt gang for en del år tilbage, og vi endte på et 5 stjernet hotel,med egen 3 værerelses bungalow og lækker teresse lige ud til vandet:o) det sjove var at vi mødte nogle venner af familien, der havde gået den normale vej, og de havde betalt 6000 pr rejse, og vi havde betalt 1000,- de var noooget træt af os:o)
    Vi købte Torsdag og rejse Lørdag...

• #6   1. jun 2011 M&R: Ja det har vi også oplevet, det der med at møde folk som har betalt det hvide ud af øjnene og så er vi sluppet med 1500 kroner smiley Det giver sådan en rar følelse smiley

• #7   1. jun 2011 Har brugt afbudsrejser med uspecifisceret hotel tre gange og har aldrig oplevet at få et usselt hotel. Dog lå det ene hotel lidt afsides, men der gik en bus lige ude foran hotellet engang i timen, hvor man kunne komme til de større byer for ca 1euro. Tvivler generelt på, at rejsearrangørene vil ligge navn til at indlogerer kunder på et virkeligt skod hotel, selvom det er uspecificeret.
    De to af gangene bestilte vi først rejsen 1 dag i forvejen, lidt nervepirrende men ventetiden værd. Held og lykke:-)

• #9   1. jun 2011 Ps den ene gang var forresten bryllupsrejse og da hotellet fik nys om det, fik vi en flaske champagne (godt nok en der ikke smagte så godt) og røde roser på værelset.

Kommentér på:
Erfaringer med afbudsrejser

Annonce