Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-pille Diane Mite
  • #1   10. jul 2011 Jeg har været på diane mite.. Og de hjalp rigtig godt på min acne og generelt fungerede jeg godt på dem..
    Men da jeg skulle ha fornyet min recept nu her, ville min læge rigtig gerne have mig af dem.. Da indholdet af hormoner øger risikoen for blodpropper.. Og alle ppiller mindsker acne, det er simpelthen hormon kombinationen.. det var hvad jeg fik at vide.. nu er jeg så startet op på nogle med mindre hormoner i og satser på jeg kommer til at fungere lige så godt på dem smiley

• #2   10. jul 2011 Hvad er det så for nogen, du er startet op på nu?

• #3   10. jul 2011 Jeg tog dem i 9 år, selvom jeg var overvægtig og dermed i risikozonen for blodpropper... Men sådan er mine læger - man får noget medicin af dem, og så er der ingen, der følger op, men man får lov at gå for sig selv... Heldigvis skete der ingen skade, men jeg holdt selv op med dem, da jeg læste på nettet, at man ikke måtte tage dem ret længe ad gangen... :o/

Jeg tog dem p.g.a. øget behåring, da jeg har PCOS, men da jeg holdt op med pillerne, kom den bare tilbage igen. Men jeg går ud fra, at det kommer an på, hvad der er årsagen til behåring/akne. I mit tilfælde var det jo så sygdom, så p-pillerne var jo kun symptombehandling.

• #4   10. jul 2011 Jeg kan ikke huske hvor mange år jeg har fået dem på trods af overvægt, har jeg aldrig haft nogle former for bivirkninger. Har fået andre i tidens løb, som jeg ikke tålte lige så godt.

Tror det er meget individuelt, og jeg har aldrig hørt at de øger muligheden for blodpropper mere end andre mærker.

• #5   10. jul 2011 Det er Novynette..

• #6   10. jul 2011 hold da op , jeg har taget dem i 4 år snart , jeg må da hvis hellere få rusket i min læge og få nogle andre !

• #7   10. jul 2011 Therese, man er ikke nødvendigvis i risikogruppen for blodpropper fordi man er kraftig..

men ja det er fordi der er meget hormon i dem og der er stor risiko for blodpropper når man tager dem i længere tid, det har også været vist på tv en gang for nogle år siden..

• #8   10. jul 2011 Det var altså nogle helt andre, de hed Jasmin. Det har jeg talt med min læge om på et tidspunkt, så jeg holder mig til hvad min læge siger.

• #9   10. jul 2011 ja det er rigtigt med jasmin også var med, men de har ikke så meget i sig som denne diane pille har, hvad jeg har læst mig til og fået af vide af vores læge.. da min datter skulle have nogle..

Kommentér på:
P-pille Diane Mite

Annonce