379 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

tillykke til Danny tillykke til Danny

idag mindes jeg min stoorebror med glæde og sorg.
det er min storebrors 26 års fødselsdag idag, men desværre døde han for 9 år siden.
jeg savner ham ubeskriveligt! og føler mig tit alene om min sorg, men idag har jeg prøvet kun at tænke positivt,

er der andre der har mistet en alt for tidlig ?? og hvordan holder i evt deres mindes dage(fødselsdage, dødsdage, andet) ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tillykke til Danny
  • #2   30. jul 2011 min svoger døde af lymfekræft for 2 år siden på mandag.. min storesøster er 14 år ældre end mig, og de mødte hinanden da jeg var 5, så han har nærmest været som en storebror for mig.. vi taler stadig tit om ham, og savner ham utrolig meget i familien.. han og min storesøster har/havde 3 børn sammen den ældste var da 7 da han døde, den yngste kun 10 måneder gammel. vi plejer altid at mødes ved graven d. 1 august og lægge blomster, og bagefter tager vi sammen hjem til vores forældre og taler om ham, de ting der skete og de ting der siden er sket, som han ville have sat pris på, eller som han ville have syntes var sjovt..

• #3   30. jul 2011 Jeg mistede den ene af mine brødre for 9 år siden til november. Han blev 31 år gammel. Han valgte selv at gøre en ende på sit liv. Efterhånden gør jeg ikke noget stort ud af hans fødselsdag eller dødsdag, men bliver stadig meget trist i tiden omkring. Jeg prøver at besøge hans grav, når muligheden byder sig, det er desværre alt for sjældent. Jeg har lavet en billedramme med billeder fra barndommen og op til han blev voksen, hvor der også er et billede af gravstenen og et avisudklip om hans død. Den kigger jeg på indimellem, når jeg lige savner ham.

• #5   30. jul 2011 ååh nej hvor er der mange der ar forladt os alt for tidlig!

• #6   30. jul 2011 min storebror døde for snart 5 år siden, han døde af hjertestop af en alder 36år, han var far til 4 børn.. smiley
    hvad gør jer... jeg tage på kirkegården og siger tillykke til ham ellers ikke rigtigt noget ud over han altid er i mit hjerte og i mine tanker

• #7   31. jul 2011 Jeg har mistet 2 børn ved fødslen med 1 ½ år mellemrum og begge mine forældre.
    Jeg bor langt fra deres gravsteder men besøger dem når vi er på de kanter,derudover tænder jeg lys på deres fødselsdage.
    De er i mine tanker hver dag.

• #8   31. jul 2011 R.I.P til alle jeres savnede!

Jeg mistede min farfar for et års tid siden. Vi vidste det ville ske, da han seks år forinden fik en blodprop i hjernen, og kun fik det værre efter det. Så han fik fred, men synes alligevel det er trist. Det hårdeste var at se hvor hårdt det tog på min far. /:

• #9   31. jul 2011 jeg mistede min bror for 3 år siden, bare 35 år gammel

jeg tænker på ham konstant og tager på kirkegården med blomster på hans fødselsdag og til jul
    og omkring hans dødsdag da det er få dage før min morfars fødselsdag og han ligger lige overfor min bror

• #10   31. jul 2011 ja min egen bror kørte galt som 16 årig! så det er også alt for tidligt

Kommentér på:
tillykke til Danny

Annonce