{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.428 visninger | Oprettet:

Forventningssamtale {{forumTopicSubject}}

Jeg er startet i 2.praktik som sosuhjælper sidste mandag. Imorgen skal jeg til forventningssamtale og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive? Sidste praktik skrev jeg det sædvanlige, at man håber de snakker pænt til en, respektere en, hjælper en osv. Ingen af sidstnævnte blev overholdt.. Så nu er jeg virkelig blank? Jeg er blevet behandlet som en afløser hele sidste uge og de hverken snakker pænt eller hjælper hvis man ber om det.. Såå hvad hulan kan man forvente?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forventningssamtale
  • #1   10. okt 2011 Du kan vel godt forvente de ting alligevel? Det er da almen pli at de ting bliver overholdt smiley

  • #3   10. okt 2011 Tak skal i have:) Må prøve og bikse noget sammen:)

  • #4   10. okt 2011 Jeg har lige været til den samtale.. Blev behandlet rigtig dårlig i P1. Så det skrev jeg lidt om, og fotalte at jeg håbede de ville behandle mig ordentlig og komme til mig hvis der var noget og ikk gå bag min ryg.. MEn puha.. Sååååå mange kvinder samlet et sted kan altså hurtig gi fnider smiley Men synes du skal skrive de ting du os skrev sidst smiley

  • Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #5   11. okt 2011 syntes da du skal sørge for at få noteret de ting ned du forventer din praktik skal forløbe sig...

    du skal fortælle hvad du ønsker..og skal sige du forventer at kunne klare de ting som man kommer ud for når man er færdig...

    for så FORVENTER dit nye sted at du kan dit kram...

    hvor er det ærgeligt at folk ikke kan hjælpe og modtage nye elever..de glemmer at de også har været elever og nye i faget engang..

    og kun ved at være ordentlige og rare overfor kommende medarbejder i faget.. kan man forvente de har opnået og lært det man kræver af dem

    og ja vi er for mange kvinder og for lidt mænd i faget smiley
    men dem som ikke opfører sig ordentlig må jo have en trist hverdag .. og for lidt at gå op i... de skulle få sig et liv :))



Kommentér på:
Forventningssamtale

Annonce