532 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar

28. jul 2007 Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
Børns citater... Børns citater...
Vil bare lige dele denne med jer. En fin lille samtale min søn på 10 og jeg havde for ca ½ time siden...
Hørt i stuen:
Nikolaj: " Mor, hvad er der galt?"
Mor: " Jeg har bare tandpine!"
Nikolaj: " Så skal du bare komme en frossen fisk på kinden"
Mor: " En frossen fisk???"
Nikolaj: " Ja, det virker da i tegnefilm!"
Mor griner....
Nikolaj. " Nu går far og jeg hen efter fredagsguf også skal jeg nok købe en frossen fisk til dig..."
De kære børn, de kære børn :o)
0 synes godt om
nov 2010
Følger: 41 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 113
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 1.970
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
Jeg havde også en sød dreng på arbejdet i dag. Vi laver altid suppe til dem om fredagen og i anledning af julen, var det i dag varm kakao i stedet. Vi bliver jo spurgt 200 gange på sådan en dag, hvad vi skal have og vi havde svaret brunkålssuppe.
Da tiden kom og denher knægt når frem i køen, kigger han mistroisk ned i gryden og spørger hvad det er. "Varm kakao" svarer min kollega hvortil drengen svarer "eeiiiij, jeg havde glædet mig til brunkålssuppe, det har jeg aldrig smagt" og så gik han skuffet derfra.
(Han var så den eneste, der ikke var tilfreds med den ændrede menu :D)
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 940
Jeg var babysitter for en pige på 3, og familien havde en hund. Pludselig råber pigen til mig "Pernille, hunden har lavet pølser!" og jeg leder og leder, men der er intet at finde. Til sidst spørger jeg hende hvor, og hun peger begejstret på hanhundens vedhæng og råber "der!"
Og her den anden dag, står jeg og snakker med en pige på 1, og siger hvilke dyr der er på væggen "høne, og der er en ko, og en kat, og en flodhest" og storesøster der sidder på gulvet kigger forundret på mig og siger "er der en godhest?"
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 806
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.421
Min pige har lige rundet 2 år, men der er allerede begyndt at komme noget man kan smile af..
Forleden dag fik vi gode ben med kartoffelmos og brun sovs ( Sofie elsker sovs)
Jeg hælder op til hende.. en klat kartoffelmos med en god sjat sovs og lidt kød med "håndtag"
Jeg sætter tallerkenen foran hende og hun sidder lidt og kigger.. så kigger hun op på mig og siger
" Waaoooow" med store begejstrede øjne, og så kaster hun sig over maden som om hun ikke har spist i flere dage.
Der kom jeg godt nok til at grine lidt
Børns citater...