Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pyrolyse ovn
  • #2   9. mar 2012 @ I´Keiko . . . to gange : ) men hvor hvor længe har I haft den....

• #3   9. mar 2012 Spørger måske meget dumt, men hvad er en pyrolyse ovn? =)

• #6   9. mar 2012 ja, spørger fordi vi har en, men vi er ikke helt enige om hvor tit det skal bruges, nok netop pga strøm forbruget så synes min mand ikke så tit... jeg derimod er ret irriteret over at se en små nusset ovn et stk tid inden den brændes af... synes det er lidt ulækkert at se ind på bagpladen osv...

@ Sune, der findes ikke dumme spørgsmål.... det er en ovn med et program der sætter ovnens temperatur så højt op at det skidt der sidder på siderne og bagvæggen derinde simpelthen brændes af og falder ned i bunden og så kan man bare feje det ud efter.. tror temperaturen er over 400 grader..
    Det er rigtig smart, men som du kan forstå så gør man det altså ikke hver gang man har brugt ovnen og derfor står den i en periode og er lidt småsnusket, efter min mening . . . men nemt er det . .

• #7   9. mar 2012 Jeg har pyrolyse og har haft det siden 2002 ca.så den er ikke helt ny mere, men den virker stadug lige godt.
    Det er meget forskelligt hvor tit jeg renser den alt efter hvad der har været i den, men vil tro der går ca 3 mdr mellem den bliver renset.

og selv efter julemaden bliver den bare dejlig ren.og lige til at støve af..

det er en af de bedste opfindelser til køkkenet.

• #8   9. mar 2012 Mange tak for svarne, blev da lige klogere i dag også =D

• #9   9. mar 2012 OK., så tillader jeg mig lige at spørge - har fået nyt køkken og ovn med pyrolyse - udover selve ovenen, kan man så også smide pladerne i, og de bliver rene ved pyrolyse?

• #10   9. mar 2012 Rie, nej plader og rist kan ikke tåle det....

• #11   9. mar 2012 mig bekendt må der INTET være i ovnen, de der stænger i siderne skal vist endda tages ud... tror ikke pladerne kan klare varmen.... står der ikke noget i din brugsanvisning ??

her er det min mand der har styr på det, og han er ikke hjemme, men er helt sikker på der ikke er noget i ovn rummet når der kører pyro her

• #12   9. mar 2012 Det står højst sandsynligt i brugsanvisningen:-) - har bare ingen idé om hvor den er....

-Men det kunne ellers være lækkert, hvis pladerne også kunne tåle det!!!

• #14   9. mar 2012 så kan du nok google lige netop din ovn på nettet og finde det der... men er meget sikker på de ikke må...

Kommentér på:
pyrolyse ovn

Annonce