{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.157 visninger | Oprettet:

OK at bruge andres skraldespand til høm'ere? {{forumTopicSubject}}

Gårsdagens aften luftetur gav anledning til en lille, rask diskussion og - selvfølgelig - et spørgsmål til jer (forhåbentligt) garvede brugere af hømhøm-poser! smiley

Peanut vælger, at det skal være lige ved siden af en skraldespand. Fint nok, jeg gør klar til at samle op. Kærsten synes, det er vældig praktisk sådan lige ved siden af en skraldespand. Jo, jo, for den kan man da bare bruge - den står jo praktisk talt på fortovet, og en lille pose ekstra er der vel ingen, der har noget imod.
Jeg mener så ikke, det er okay at bruge andres skraldespand! Heller ikke selvom den står helt nede ved og stortset på fortovet!
Derfor kommer posen med ud på en god halv times gåtur og lander hjemme i vores egen skraldespand.

Jeg har tit set dagplejemødrene i området bruge forskellige skraldespande, der står tæt ved vejen i villakvartererne, når de er på de grønne områder (hvor der ingen skraldespande er).

Er det bare mig, eller er det ok herude 'på landet' / i de små byer at bruge andre folks skraldespande? Jeg har - indtil min kæreste og jeg flyttede sammen her - boet i Århus i over fem år, og der er jo skraldespande overalt, men her er der igen, så jeg tænker, om det er derfor, folk (åbenbart) synes, det er helt ok at bruge andres?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OK at bruge andres skraldespand til høm'ere?
Kommentér på:
OK at bruge andres skraldespand til høm'ere?

Annonce