Oxbow kaninfoder hvor og hvordan? Oxbow kaninfoder hvor og hvordan?
Jeg vil rigtig gerne give min kanin Oxbow, men jeg har en udfordring.
Hvis jeg køber hjem fra amazon.co.uk, hvor jeg har fundet det til en billigere pris end hos k9gaarden.dk, skal jeg betale det tredobbelte i fragt, og det gør jeg simpelthen ikke.
Køber jeg fra Sverige, koster foderet det dobbelte af fra amazon, men igen her koster det mere end produktet at få det fragtet hjem.
Tilbage er der så 2 muligheder:
Hele udfordringen ligger i, at min kanin kun er 6 måneder, og derfor skal hun jo have junior-foder, og det har de ikke hos k9gaarden.
Mulighed nummer 1: Kan jeg give hende voksenfoder, selvom hun er så ung? Hos Burges Excell, som hun får nu, har hun hele tiden fået voksenfoder, fordi jeg ikke kunne købe juniorfoder, men først helt rent fra de 16 uger+, som der står på pakken.
Mulighed 2: Jeg skal til Sverige i morgen med noget familie, men jeg ved ikke hvor i Sverige, og jeg er nok noget afhængig af at blive kørt rundt, hvis jeg skal finde en forhandler, og det tror jeg ikke, hun går med til. Dog er der så her en lille chance for at finde juniorfoderet, men ved det ikke med sikkerhed endnu...
Hvad mener I?
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.144
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.851
Her kan du læse indholdet.
Det er dog på engelsk.
feb 2008
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 4.349
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 89 Svar: 1.169
Hvis de blev lidt for tynde(havde en gammel kanin der blev det), gav jeg dem Rabbit royale... Men gav dem helst kun pillerne, og så en masse grønt+hø ved siden af...
feb 2008
Min kanin er en lille kanin med max voksenvægt på 2-2,1 kg, derfor synes jeg, hun skal have det bedste, jeg kan give hende
jun 2009
jun 2009
Better safe than sorry" Nemlig Michelle Grace. Det er også derfor mine kaniner får piller. Som tilskud for at være SIKKER på de får hvad de skal have.
feb 2008
http://www.k9gaarden.dk/kanin/kaninfoder/oxbow-bunny-basics-15-23-2-268-kg.htm
En af de væsentligste grunde til jeg vil skifte foder er, at jeg synes hun er lige en tand for tynd. Selvfølgelig er hun ung og vokser stadig,men jeg er ikke helt tilfreds. Jeg kan også mærke på hendes krop, at hun er blevet lidt mere benet at mærke på.
feb 2008
Det er lykkedes mig at finde en engelsk undersøgelse fra 2010, og efter en rimelig nærstudering af den, er jeg af den overbevisning, at hun ikke kan få dækket sit behov 100 % gennem stråfoder. Derudover kan jeg netop også mærke på min kanin, at vægtmæssigt er hendes nuværende foder ikke helt tilstrækkelig...
Oxbow kaninfoder hvor og hvordan?