4.027 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 44 Svar

Regnfrakke og Gummistøvler? Regnfrakke og Gummistøvler?

Ja nu er årstiden jo bleven enorm regnfuld, og jeg ejer hverken regnfrakke eller gummistøvler.

Jeg vil helst have en regnfrakke, da jeg går meget i gemacher og tunikaer, også er det altså dumt at skulle have regnbukser på xD

Men kan i anbefale nogle gode steder at købe en regnfrakke og gummistøvler, eller gode mærker?
- Har nemlig prøvet det med at købe gummistøvler i netto og de holdte ikke længe xD

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.
  • Græsplænen skal slås 375 kr.
  • Montering af skrivebord(købt fra Jysk)og hold i væggen for en spejl 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regnfrakke og Gummistøvler?
  • #1   11. sep 2013 Den her er super god!! http://www.ny-form.com/shop/just-circle-13-18289p.html

• #2   11. sep 2013 Jeg lurer lige med - man opdager pludselig at man mangler de ting, når man er blevet hundeejer smiley

• #3   11. sep 2013 anne r - Den er godt nok også fin smiley Kigger jeg lige nærmere på smiley

Tucksen - Jeps det gør man i høj grad xD

• #4   11. sep 2013
    Hunter Røjser og en knælang frakke fra Kingsland- er hestepige, så mit tøj multitasker smiley
    http://www.smhrideudstyr.dk/product/kingsland-dahlia-regnfrakke-6181/

Mine Hunters holder i øvrigt snildt 2 år, hvor de bliver brugt til almindelig brug, i stald, til hund osv.. Kig efter dem på eBay UK- der er gode penge at spare.. Mit sidste par gav jeg 525,- for inklusiv forsendelse smiley

overvejer pt at investere i den her
    http://www.rideudstyr.com/product.asp?product=3288

• #5   11. sep 2013 Jeg kan helt jlart anbefale Ilse Jacobsens gummistøvler, fantastisk kvalitet!:D

• #6   11. sep 2013 Jeg har lige købt Ilse Jakobsen røjser med lækkert foer smiley forrige år købte jeg et par billige, og de gik hurtigt i stykker. Forleden faldt jeg så over disse, kostede godt nok 900kr men der var 50% så dem måtte jeg eje smiley

Kender mange med ilse Jakobsen og Hunter oh umiddelbart vil jeg mene disse to er ens i kvaliteten - og holder længe!

profilbillede
  • #7   11. sep 2013 IdaT laver nogle fine regnfrakker, jeg er ihvertfald glad for min. Det kommer dog an på hvad man kan lide af stil. IdaT findes tit billigt på Trendsales

• #8   11. sep 2013 Turbo - Ja har overvejet Hunter røjser xD men er bange for at købe dem i forkert størrelse :b

Dog er jeg ikke så frisk på at give over 700 for en regnfrakke xD

• #9   11. sep 2013
    Jeg betaler gerne for kvalitet det både kan holde til hest og hund OG har pasform/er lavet til at være aktiv iført det... MAGTER ikke at kamp svede i en skod regnfrakke fordi man ikke kan ånde i den efter 2 sek ELLER blive plaskvåd i samtlige syninger smiley

Ilse røjsere egner sig ikke til mine ultra smalle lægge, hvorimod Hunter Original Tall både er HØJE og smalle nok til mine lange ben... Ilse er også lavere end Hunters som i min str er 41 høje og perfekte i omkreds smiley

http://www.usc.co.uk/hunter-original-tall-wellies-232035?colcode=23203506
    LOOOOVE IT smiley

• #10   11. sep 2013 Og som Hunter-fan vil jeg gerne lige ha lov til at påpege at Hunter jo har været et FUNKTIONELT brand i mange år, som blot er blevet gjort trendy..
    http://www.hunter-boot.com/about-us

Forskellen på dem og Ilse er at Ilse er et modebrand- IKKE et brand udfra funktion, holdbarhed osv.. Der ER forskel, når man som jeg, fx bruger dem i stald osv.. Hunters holder bare længere..

Ja, jeg har haft Ilse J- de holdt til mit brug i 4 måneder smiley

• #11   11. sep 2013 Anne r: Hvor langt ned på benene går den frakke du linker til?

• #12   11. sep 2013 Turbo det skal jeg så ikke udtale mig om - jeg bruger kun røjser som vinterstøvler/gåture med hunden smiley

De fleste som jeg kender som bruger på dette niveau, som har Ilse J, har haft dem i flere år uden problem smiley

• #13   11. sep 2013
    Jeg er kendt som den ultimative tester af aktiv OG holdbar udendørs-beklædning smiley

Faktisk er jeg så dygtig at jeg har præsteret flere gange at være eneste deltager på vinterjagter med min ex, der IKKE frøs smiley Og var den med færrest lag på smiley

Og de ting jeg køber, HOLDER.. Min vinterjakke er pt 5 år gammel og det kan hverken ses eller mærkes- så har den vist tjent indkøbspris på 1900 ind smiley

• #14   11. sep 2013 Jeg har et par Dr. Martens gummistøvler. De er virkelig fantastiske, syntes jeg. Før dem havde jeg et par Viking, men efter to ombytninger pga. de flækkede trods korrekt pleje, så købte jeg et par Dr. Martens i stedet smiley alle pengene værd!

Hov, og lige en tilføjelse: med regnjakker er jeg selv på jagt efter en god en og er faldet for Ilse Jacobsens soft shell. Så sådan en har jeg selv i sinde at købe, når jeg har født smiley

profilbillede
  • #15   11. sep 2013 Jeg sværger til viking gummistøvler, det er super god kvalitet, og koster ikke ligeså meget som de andre "mode" mærker gør smiley

Jeg har dem her, som er med foer, og jeg gik i dem stort set hele sidste vinter, uden at fryse mine tæer overhovedet. Generelt bruger jeg mine gummistøvler ret så meget, bor nærmest i dem gennem efterår, vinter og forår smiley

(link fjernet)

Men der findes jo MANGE andre modeller, så det burde være til at finde nogle man kan lide smiley

• #16   11. sep 2013 A&D: den går ned til knæene. Den er SÅ god. Er virkelig glad for den smiley Den er behagelig og åndbar. Man behøver slet ikke have trøje indenunder, fordi den klæber ikke til huden eller noget smiley

• #17   11. sep 2013 Jeg har Viking gummistøvler (Støt brysterne) ... Jeg tænkte, yay, de går til et godt formål ..
    Jeg købte et par, havde dem i et par år .. Og så var de revnet bagpå .
    Købte et nyt par sidste år, de revnede efter få måneder .. Jeg har kørt bil med dem en gang eller to ..

Så lad være med at køb Viking smiley

Jeg er selv på jagt efter et par nye i år.

Lige pt har jeg et par sorte fra Føtex til 69 kr., jeg købte dem sidste år under Roskilde festival og de er brugt godt. De virker endnu :o) - Måske har jeg været heldig ..

• #18   11. sep 2013 Jeg har både ilse Jacobsen regn jakke og gummistøvler:) de er super lækre og man kan gå lige så langt man vil i dem uden at få ondt, hvilket jeg får af alle andre gummistøvler. Et kæmpe plus til mig som er en frossenpind om fødderne er at med et par tykke sokker kan man faktisk også bruge dem i sne smiley

• #19   11. sep 2013 K & T: så har du vel gjort brug af reklamationsretten begge gange?

Jeg vil gerne anbefale Viking, er uddannet i skobutik, så jeg ved hvad der kommer af reklamationer, og det er ikke nok til at man skal skræmme folk væk på den måde.

• #20   11. sep 2013 Hvor mange af jer husker egentlig at pleje jeres gummistøvler? Altså skylle dem fri for mudder når i har været ude i dét, give dem silikonespray hver 14 dag osv.?

Indtørret mudder kan nemlig få gummistøvlerne til at sprække, fordi det trækker fugten ud af gummiet.

• #21   11. sep 2013 A&D - jeg tror simpelthen at den model jeg havde i Viking, som sprækkede to gange, bare var præget af en fabrikationsfejl. For jeg fandt det enormt sært at det første par som jeg købte sprækkede og det par, magen til, som jeg fik dem byttet til først også sprækkede.

Sko er som med alt andet du køber. Der findes "mandagsmodeller" af alt smiley

Dog ville de to oplevelser med Viking ikke afholde mig fra at købe Viking igen. Måske ikke lige dén model jeg havde, men nu er jeg så også bare blevet så fantastisk glad for Dr. Martens. De er enormt lækre og bløde i gummiet og har en god tyk sål.

• #22   11. sep 2013 Spændende med alle de svar smiley

• #23   11. sep 2013 Ja det kan meget nemt have været hele sendingen der er svage i svejsningerne/limningerne.
    Jeg har selv Viking, og jeg er vildt glad for dem. Jeg har altid haft problemer med at gummirøjser skaver i hælen, men det gør mine ikke.

Jeg vidste slet ikke at Dr. Martens laver gummistøvler.

• #24   11. sep 2013 A&D - ekspedienten i skobutikken sagde også at hun bestemt ikke syntes at jeg skulle ombytte dem til endnu et par magen til smiley

Jo, det var i starten af i år at de begyndte at komme i butikkerne. Så det er også meget nyt at Dr. Martens er begyndt på det. Det som jeg også syntes er fedt, er at det ikke ligner gummistøvler.

• #25   11. sep 2013 Nina: Ja og Dr. Martens er jo blevet populære igen, så det er meget smart at de laver gummistøvler som ligner alm. støvler smiley

• #27   11. sep 2013 A&D: Nej det har jeg ikke gjort .. For det første orker jeg ikke "det bøvl", skobutikken hvor de er købt har virkelig dårlig service .. For det andet har jeg ikke kviterringerne, pga. en del flytninger, jeg har kun boet fast i min lejlighed i 1 år ..

Og jeg har plejet dem smiley Efter første par gik i stykker og ekspedienten påstod, det var dårlig pleje købte jeg alverdens produkter til dem, har skyllet dem osv. .. Men med samme reultat .. Desværre .. Ellers fede røjsere, men spild af penge for mig smiley

• #28   11. sep 2013 Jeg har aldrig oplevet viking gummistøvler der er flækket eller på andre måder gået i stykker. Jo de gamle jeg havde blev SLIDT op ( der var knopper under bunden som blev slidt ned, men ellers fejlede de intet, trods jeg brugte dem mange gange dagligt i 4 år), men det er der jo ikke noget at sige til, som sagt bor jeg nærmest i mine gummistøvler smiley

Min mor har også et par viking, dem har hun haft i 10 år nu eller sådan noget, de fejler heller intet. Ja faktisk har hun også et par hun har haft siden hun var gravid med mig, altså i 28 år, og de fungere stadig upåklageligt.

Så ja, jeg sværger simpelthen til viking, fordi jeg syntes de er i god kvalitet, og så er det bare vigtigt at man går godt i dem, når man nærmest bor i dem som mig smiley Og ja så nægter jeg simpelthen at betale 900 for et par gummistøvler som f.eks Ilse Jacobsen koster.

• #31   11. sep 2013 Jeg har både ilse jacobsen gummestøvler og regnfrakke og er så glad for det

• #33   12. sep 2013 Jeg har i dag købt nye gummistøvler. Valget faldt på Viking efter at have prøvet mange forskellige smiley

profilbillede
  • #34   12. sep 2013 Anya : Og så har du samtidig støttet et godt formål smiley Jeg ville også have haft sådan nogle støt brysterne nogle, men da jeg stod og skulle købe nye, havde de ikke nogen i min størrelse i de nærmeste sko butikker, og manglede dem ret akut.

• #35   12. sep 2013 Hmm, jeg har lige købt nye gummistøvler i dag efter en meget våd hvalpetræning tirsdag aften i tennissko smiley Jeg har såmen bare købt dem de har på tilbud i Bilka fra i dag til 99 kr. De er gode nok til mig, da jeg virkelig kun skal bruge dem når vejret er værst (hader at gå i gummistøvler)...
    Er i klar over hvor mange støvler jeg kan få fremfor et par i mærkevare, som mange er jer har købt smiley

Hvis de holder til næste efterår, hvor jeg så kan købe nogle nye osv, så har jeg gummistøvler i mindst 7 år frem for samme pris som mærkevare. Tror hverken Ilse Jacobsen eller Hunter holdet så længe. Vil dog give jer ret i at de er kønnere end dem jeg har købt smiley

• #36   12. sep 2013
    PletP- det er så kun folk der ALDRIG har vandret 3 meter i et par kvalitets-røjsere der skriver sådan smiley

Du bliver klogere- eller får koldere tæer end mig smiley

• #37   12. sep 2013 R.I.P: Hehe, jeg køber kun Viking, fordi jeg som sagt nærmest bor i mine røjsere, og så er det altså bare vigtigt at jeg går godt i dem. Får ondt i fusserne af de billige.

Jeg vil dog ikke betale det som hunter og ilse jacobsen koster, og så er jeg også bare lidt Rasmus modsat, gider ikke have nogen alle andre har, og de to mærker er netop noget som der er gået mode i smiley

• #38   12. sep 2013 Rikke - Jeps, det var en af grundene til jeg valgte dem smiley

• #39   12. sep 2013 Jeg fik mine første Hunters i 96, så jeg praler med at ha været moderne inden alle andre smiley

• #40   12. sep 2013 Mit forbrug er jo meget lavt smiley Det er virkelig kun i nødstilfælde jeg har dem på smiley

Desuden er det ikke længe til, jeg kan få mine elskede vandtætte vinterstøvler på smiley De er bare alt for varme nu smiley

• #41   12. sep 2013 Haha, jeg købte også sådan nogle virkelig fede og varme støvler af min moster sidste vinter, de er også vandtætte, og fik dem billigt da de var for små til hende, men ikke kunne bruges. Men jeg brugte alligevel stort set kun mine gummistøvler smiley Åh jeg elsker mine røjsere smiley

Turbo: Haha, sådan har jeg det sjovt nok med rigtig mange ting til boligen. F.eks de gamle mørke træmøbler i teak osv, erik kold bøtter, Bjørn wiinblad osv. Det har jeg bare elsket ja siden jeg var barn, og havde det også mens det var håbløst umoderne. Nu er det bare noget MANGE har i deres hjem.

• #42   12. sep 2013 Rikke - sig mig, er du min ukendte tvilling? smiley du lyder altså virkelig som mig på rigtig mange punkter mange gange smiley jeg tror at du ville elske at se hvordan min kæreste og jeg bor!

• #43   12. sep 2013 Nina: Ahahahaha, det kan da godt være jeg er det smiley Jeg har bare altid været ret atypisk med boligindretning osv. Hvis der er noget jeg nærmest får knobber af, så er det laminatmøbler, altså sådan noget ahorn osv, yffer pyffer smiley Min eks krævede at hele vores hjem var et rent ahorn helvede, og måtte nærmest ikke have noget nips, det var sådan noget med 4 lysestager og 2 potteplanter.

Så nu er jeg bare sådan, at det jeg vil have, det vil jeg sgu have. Min kæreste er heldigvis ligeglad med hvordan vi bor, så længe tingene fungere, og det ikke bliver for tøset smiley

• #44   12. sep 2013 Rikke - haha! Her hjemme har vi grønt tapet med hessian-struktur, vores sofa og to lænestole er alle tre vidt forskellige, teaktræ og palisander-møbler, PH-lamper, en masse maritime ting, en fake Mr. P, Kaj Boyesen ting.... Mange vi kender syntes at vi er helt "mormor og morfar" at komme hjem til smiley

Jeg er glad for at min kæreste og jeg, indretningsmæssigt, har så ens smag og nemt kan blive enige om tingene smiley

• #45   12. sep 2013 Nina: Haha, vi fik ny skænk/dækketøjsskab her for en måneds tid siden, og min kærestes første kommentar var " den er altså total mormor den der" smiley Men han syntes den er pæn nok, og har intet imod den smiley

Jeg er bare glad for at have fundet en, som egentlig lader mig gøre hvad jeg vil, for det der med eksen har jeg nok taget lidt skade af, altså ment at jeg nægter at lade andre bestemme hvordan jeg skal bo mere. Og nu hvor jeg jo er på pension, er jeg jo meget hjemme, så min base er bare meget vigtig for mig, nok mere vigtig end for de fleste andres vedkommende ( misforstå mig ikke, ved godt mange folk går op i hvordan de bor, men kan ikke lige forklare det bedre smiley ) .

• #46   13. sep 2013 Rikke - jeg kan sagtens følge dig i hvad du mener med at basen er vigtig smiley men så er det jo skønt som du siger, at din kæreste lader dig "gå amok" i alt det du godt kan lide! smiley

Her hjemme, så tror jeg at det eneste min kæreste måske har lidt i mod, er alle de dyr jeg slæber ind i huset. Ikke levende dyr, men haveflamingoer, storke, diverse abe- og hundefigurer....og for noget tid siden da han brokkede sig lidt over dem, gik vi og talte alle dem som han faktisk selv har købt til mig, fordi han ved at jeg elsker alle sådan nogle gøglede ting. Og så holdt han mund smiley

• #47   13. sep 2013 Jeg mangler dog stadig en regnfrakke smiley

• #48   13. sep 2013 Anya: et regnsæt er altså ikke total besværligt selvom man har kjole/tunika på, jeg klare det fint. Og syntes faktisk det er rart at hele kroppen er pakket ind, så man ikke bliver våd, og stadig kan gå lange ture smiley

Kommentér på:
Regnfrakke og Gummistøvler?

Annonce