Hvornår rykker man for svar? Hvornår rykker man for svar?
Jeg var til en meget casual jobsamtale d. 14. Maj til et studentermedhjælperjob. De var tre, hvor af den ene - som ikke er chefen- er en jeg kender igennem min kærestes sport. Det gik skidefint, hvilke jeg også fik at vide i en mail, hvor de så bad mig sende teksteksempler på noget, jeg har skrevet, til dem alle tre. Chefen fik jeg autosvar fra, at han var tilbage på kontoret d.26. Maj og ham, jeg kender, som jo har været min kontakt, var tilbage fra ferie d.2. Juni og så kunne vi skrives ved der. (Præcise ordlyd i mailen)
Jeg har stadig ikke hørt noget fra dem, hvilket egentlig også er fint nok, da det først er med start i midt august og afhængigt af om jeg overhovedet kommer ind på studiet, jeg har søgt ind på. MEN jeg skal til socialt arrangement ude i sportsklubben på næste lørdag, og det bliver helt enormt akavet, hvis jeg ikke ved, om jeg er købt eller solgt inden da.
Så hvornår kan man tillade sig at rykke?
dec 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 205
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 361
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 17.873
Så tidligst torsdag i næste uge ville jeg forhøre mig ...
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 238
Hvis det i forhold til ansættelsestidspunktet ikke haster mere end det jager, så ville jeg også lige give dem nogle dage til at kæmpe sig gennem stakken af mails.
De har jo ikke givet dig et eksakt tidspunkt for tilbagesvar, så giv dem lidt line. Og intet nyt er jo som regel godt nyt. Men går hele den følgende uge uden et kvidr fra dem, så kan du godt stikke en lille føler ud til dem og høre dem ad.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 238
Tillykke med det
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
Hvornår rykker man for svar?