2.463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvornår rykker man for svar? Hvornår rykker man for svar?

Jeg var til en meget casual jobsamtale d. 14. Maj til et studentermedhjælperjob. De var tre, hvor af den ene - som ikke er chefen- er en jeg kender igennem min kærestes sport. Det gik skidefint, hvilke jeg også fik at vide i en mail, hvor de så bad mig sende teksteksempler på noget, jeg har skrevet, til dem alle tre. Chefen fik jeg autosvar fra, at han var tilbage på kontoret d.26. Maj og ham, jeg kender, som jo har været min kontakt, var tilbage fra ferie d.2. Juni og så kunne vi skrives ved der. (Præcise ordlyd i mailen)
Jeg har stadig ikke hørt noget fra dem, hvilket egentlig også er fint nok, da det først er med start i midt august og afhængigt af om jeg overhovedet kommer ind på studiet, jeg har søgt ind på. MEN jeg skal til socialt arrangement ude i sportsklubben på næste lørdag, og det bliver helt enormt akavet, hvis jeg ikke ved, om jeg er købt eller solgt inden da.
Så hvornår kan man tillade sig at rykke?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår rykker man for svar?
  • #1   6. jun 2014 Jeg ville mene, at du sagtens ville kunne rykke for det næste uge.

• #2   6. jun 2014 jeg ville kontakte dem nu. Du udviser interesse og det kan være klogt at bide sig lidt fast. god fornøjelse

• #3   6. jun 2014 Ah hvis de har været på ferie er jeg sikker på at deres mails og andet har bugnet med ting der skulle ageres på hurtigt ... Og i denne uge har der været Grundlovsdag, og i næste er mandag helligdag, ved fra mig selv og mit arbejde hvad ferie og amputerede uger kan gøre ved det man skal nå ....

Så tidligst torsdag i næste uge ville jeg forhøre mig ...

• #4   6. jun 2014 Enig med Hanne M

Hvis det i forhold til ansættelsestidspunktet ikke haster mere end det jager, så ville jeg også lige give dem nogle dage til at kæmpe sig gennem stakken af mails.

De har jo ikke givet dig et eksakt tidspunkt for tilbagesvar, så giv dem lidt line. Og intet nyt er jo som regel godt nyt. Men går hele den følgende uge uden et kvidr fra dem, så kan du godt stikke en lille føler ud til dem og høre dem ad.

• #5   6. jun 2014 He he jeg behøvede vist ikke bekymre mig- jeg har lige fået mail, og de vil gerne ansætte mig smiley

• #6   6. jun 2014 Der kan man jo bare se smiley

Tillykke med det smiley

• #7   6. jun 2014 Tak smiley det var skønt. Så skal jeg bare ind på den uddannelse...

Kommentér på:
Hvornår rykker man for svar?

Annonce