1.774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.204

Døre og vinduer - nogen der ved noget om det herinde? Døre og vinduer - nogen der ved noget om det herinde?

Vi har en tvist her i huset om en helt ny yderdør som er svær at lukke, godt nok er døren ud til et nyt værksted men jeg bruger det ofte og er ved at få pip af det gør ondt i min arm hver gang jeg skal lukke den nye dør, kan det være rigtigt en helt ny dør skal smækkes så hårdt i at ydervæggen samt ude lamperne står og ryster ? - og tilmed er selve håndtaget også mega stramt at hive op inden man kan låse døren, min mand påstår at sådan skal det være med nye yderdøre for de slutter tæt men jeg har helt ærlig svært ved at forestille mig nogen ældre mennesker overhovedet kunne lukke eller låse vores nye møg dør, og har da især fortrudt vi betalte 8000,- for den....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Døre og vinduer - nogen der ved noget om det herinde?
  • Bente H
    Bente H Tilmeldt:
    jan 2012

Emner: 7 Svar: 61
    #1   26. apr 2016 Ej søde.... det er vist en klage værd ... har en "rigtig" tømrer sat den i eller?

• #5   27. apr 2016 Vokset op med en far, der levede at sælger døre og vinduer smiley Og har selv monteret massere af døre og vinduer pga to istandsættelseprojekter. Nej, sådan skal en ny yderdør ikke være - og den bliver kun værre med tiden smiley Den skal åbne og lukke ubesværet. Det kan den sagtens og være tæt samtidig. Med den meget stramt gående dør er der stor risiko for at beskadige tætningslisterne og så er den altså ikke tæt mere. Så få en tømrer ud og få undersøgt hvad problemer et og få det fikset hurtigst muligt. Det kan fx enten være hængslerne der ikke sidder rigtigt og det kan være karmen der ikke er sat ordentligt i og måske vrider lidt. Det kan også være at døren ikke er OK fra producentens side og måske slet ikke passer i karmen. I så fald er det en bytter.

• #6   27. apr 2016 Tak for svar, jeg vil få de håndværkere ud som har bygget og monteret både værksted og dør - manden har dog ikke givet sig endnu, i dag har han forsøgt at sætte sådan nogle små runde ´´hægter/beslag på de 3 steder døren sidder fast på karmen (uden resultat) trods han selv mener det hjalp lidt.... smiley - tror lige jeg selv ringer til de håndværkere...

• #7   27. apr 2016 Min tømrer far siger, at den nok skal justeres - Og spørger ind til mærket.

• #8   27. apr 2016 Han siger også, at det ofte forekommer, at de glemmer at justere dørens beslag. Det tager 5 minutter.
    Han har tit oplevet at andre håndværkere har glemt det.

• #9   28. apr 2016 Unik funkis er mærket på døren - i dag synes jeg så de der ringe manden satte på de de 3 hængsler i døren har hjulpet noget, men skøn er den møg dør nu ikke..

• #10   28. apr 2016 og så vil jeg lige sige tak til jer alle, jeg er så glad for i ligefrem har gidet spørge nogen i kender om mit dør problem, når min mand nu er en stor rar men påståelig bamse smiley

• #11   28. apr 2016 Kan lige spørge min far om den dør, når han kommer hjem! ^^

Kommentér på:
Døre og vinduer - nogen der ved noget om det herinde?

Annonce