969 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Lukke selv døre og vinduer op Lukke selv døre og vinduer op
Hejsa. .
Har fået en fantastisk hund hjem på "prøve"...
Han er perfekt på stort set alle områder..
Fik afvide han var en konge til at lukke døre og vinduee op både alm. Døre og ydredøre... Dette er når han er alene hjemme...
Vi har haft ham i 3 dage og har indtil videre kun oplevet at han har åbnet døren fra stuen ud til havestuen. .
Men er der en måde man kan lærer ham at lade være ?
Han er 1.5 år og ellers super velopdragen og lydig...
0 synes godt om
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.163
Jeg har haft en omplaceringstæve, der som din var mester i at åbne døre. første forsøg gik på at vi vendte håndtagene på de døre, som hun konsekvent åbnede så de pegede opad. det holdt et stykke tid, indtil hun fandt ud af det trick.
så gjorde jeg de, at jeg hængte dåser i snore på ydersiden af dørene, fra håndtaget, så hun fik en forskrækkelse når hun gjorde det.
Det fungerede rigtigt godt!
men irriterende i længden, så de blev pillet af efter et godt stykke tid, hvor ingen døre havde været åbne.
enden på det blev runde håndtag, dem kunne hun alligevel ikke få drejet.
øv når man ingen tommelfinger har
havde jeg så bare kunnet tage hende i det, jeg brugte lang tid på at lade som om jeg var gået, og stod bag døren i laaaang tid, i håbet om at hun ville forsøge sig, og derved kunne tages i ugerningen, men næ nej, tror godt hun vidste jeg var på den anden side.
da vi så flyttede til et nyt hus - uden at tage de runde håndtag med - der havde hun tilsyneladende glemt det, eller lagt uvanen på hylden. .
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.954
Jeg har taget ham i det et par gange, men lige lidt hjalp det. Så er der en dør der bare ikke må åbnes, ja så bliver den låst
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.954
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.240
Jeg har gjort det, at jeg har bundet håndtaget fast til væggen (døren åbnes udad og håndtaget opad) for ikke at skrue i plastikkarmen. Ellers var der blevet sat en krog på
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 4.350
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.163
visse håndtag låser sig, når døren er låst, så det er ingen sikkerhed.
Lukke selv døre og vinduer op