Engelsk bulldog og renlighed {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen.
Mig og min kæreste er så heldig og have en lille engelsk bulldog på et havlt år, desværre og hun bare ikke renlig i nu og det begynder så småt at gå mig på neverne, det er som om der ingen rytme i det, nogen dage er det som om hun fatter at hun ikke må og andre dage er den hel gal. hun giver stadig ingen tegn eller lyde fra sig, så det kan være lidt svært at vide hvornår hun skal ud. hun bliver selvfølgelig gået meget med. men da hun var helt lille var det jo lidt nemmer at vide hvornår hun vare trangen. efter leg, mad og sove. og såen er det jo ikke mere.
HJÆLP MIG nogen der har nogen guldkorn.? ♦
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Når hun skal ud, går hun så omkring, snuser eller et eller andet? (vær meget opmærksom, selvom tegnene er små, så er de der som regel)
Alternativt kan i sætte et æggeur hver 2. time og så gå ud med hende der + self hvis hun på nogen måde virker urolig/søgende.
Og et halvt år er slet ikke usædvanligt, så bare tag det roligt det skal nok komme:o)
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 41
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 33
Om natten vækkede vi ham hver anden time og lukkede ham ud i haven så han kunne tisse..
Men det vigtigste vi gjorde var nok at rose ham til skyerne, hver eneste gang han gjorde noget udenfor.
Det tog en uge at lære ham at søge døren når han skulle besørge.
Det tog to uger at få ham til at give lyd nåer han skulle ud.
Og efter ca en måned var det også slut med uheld.
Jeg har ikke oplevet renlighed og for den sags skyld lydighed, som værende et problem hos Bulldogs..
Thomas
Engelsk bulldog og renlighed