{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Søger Rallyskilte holdere {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i nogle Rallyskilte-holdere ?

Jeg søger den gedigne slags, der er lavet i en stykke bukket alu, så det er muligt at stikke A-4 skilte ned på begge sider.

Har fundet dem et sted, men tænker det må være muligt at finde dem billigere. - set til 2300 + porto 220 for 25 skilte.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger Rallyskilte holdere
  • #1   3. nov 2009 I stedet for at købe de dyre metalholdere kan man også bruge A4-mapper med plastiklommer på forsiden.
    Rally skiltet ind i lomme-mappen op at stå i "A" -en blllig løsning.


  • #2   3. nov 2009 I vores klub har vi de her: (link fjernet)

    Det er nok også dem du har fundet.

    Umiddelbart vil jeg ikke mene ar a4-mapper er en god idé. Slet ikke hvis det blæser...


  • #3   3. nov 2009 Ellen - Ideen er god hvis det bare er til mig selv, men da skiltene skal bruges til træning flere gange om ugen, samt til eventuelle konkurrencer etc., vil mapper ikke være optimalt. Slet ikke udendørs i vind og regn *ss*. Men ellers tak for tippet.

    Camilse - Jeps. Tak *ss*.. Det er ham jeg har fundet. Tænker bare at 100 pr. stykke alu.. Det må sku da kunne findes billigere smiley Måske det bare er mig der er nærig. smiley


  • #4   3. nov 2009 Lonni alternativet må være svejse nogle metalplader fast på nogle metalstænger.

    Men spørgsmålet er så om det er besværet værd smiley

    Vi er glade for vores. Vi bruger dem også tl lydighedskonkurrencerne til at markere venteplads til de forskellige dommerhold. De er rigtig smarte når man har fået avet skiltene i magnepapir smiley


  • #5   3. nov 2009 Camilse - Det ender jo nok også med dem smiley

    Den med magnetskilte havde jeg ikke lige tænkt på. Det er jo en super ide. Og i øvrigt også til at markere andet pladser til prøver og konkurrencer. Havde jeg ikke lige tænkt på *ss*


Kommentér på:
Søger Rallyskilte holdere

Annonce