1.013 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Gulerod og æblesnack? Gulerod og æblesnack?

Nu hvor det er jul forkæler i så ikke også jeres hunde ekstra meget med hjemmelavede hunde snack ? Det gør jeg ihvertfald og lige nu er jeg ved at lave æble og gulerods snack som Gizmo bare Ææææælsker smiley idag har jeg kun taget fem gulerødder og et æble og kogt dem i ca. 20 minutter og så derefter er de blevet skåret i stykker

Her er de dejlige hunde snack

Hvad bruger i når i laver godbidder ?

Hvilke nogle vil i helst give til jeres hund ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gulerod og æblesnack?
  • #1   15. dec 2012 Hhehehe, jeg har en labrador, hun æder alt der bare lugter af mad smiley

• #2   15. dec 2012 Love jamen jeg har en Mops og hun æder også ALT men det her er billigere og sundere end dem man køber smiley

• #3   15. dec 2012 Vi spiser mange clementiner i denne tid, både jeg og hundene.. Det er en af de ting jeg forkæler mine med. Lige nu koster de ingenting og hundene elsker dem.

• #4   15. dec 2012 Jamen min får skam også æbler og gulerødder smiley Hun er konstant på slankekur pga hendes ædeflip smiley

Her får hun dem bare rå.. Og blander dem tit i hendes tørfoder smiley Om sommeren går hun selv på æblerov i naboens have (#!"#¤U()(//&%¤¤# hund) smiley

• #5   15. dec 2012 Isen kan endda selv pille dem smiley Hun er længe om det og efterlader et helvedes svineri - men så går tiden da med det når nu man ikke må lege

• #6   15. dec 2012 Hvad bruger i som godbidder ?

• #7   15. dec 2012 Lige pt bruger jeg noget pedigree Pal som jeg har vundet. Jeg vil ikke fodre med det, men bruger det gerne som godbidder..

og så har jeg hårde leverbidder, samt bløde snacks fra min foder leverandør. Munchy pinde og politistave + det løse...

• #8   15. dec 2012 Politistave kender jeg godt og de er rigtig gode

• #9   15. dec 2012 Kaoz har lige kværnet kød, brusk og marv fra en lårbensknogle der engang har været en kvige smiley

Han spiser ikke grønt hvis han kan blive fri, men rigtigt kød og .... vil næsten ikke indrømme det... vanillekranse og klejner *GG*

Han kan kun lide mine vanillekranse (de smager nu ohså så englene synger!), og kun hjemmekogte klejner - men min ellers så kræsne hund har fået forsmag for julens kager smiley
    .. nåh ja, han må jo gerne smage, kan simpelthen ikke nægte ham det når han VIRKELIG tror det er hundekiks smiley

• #10   15. dec 2012 Haha Falkor elsker også vanillekranse... Han sidder pænt foran ovnen og venter på de bliver færdige smiley

Jeg er ikke så bekymret over hvad mine hunde får, de får lov at smage på lidt af hvert. De får også alle vores raster, næsten uanset hvad det er. Jeg bilder mig ind det giver en stærk mave og jeg har sjældent hunde med dårlig mave, og så er jeg bare dybt modstander af at smide mad ud når nu de gerne vil have det...

• #11   15. dec 2012 Tina hvis jeg ikke havde en mops ville jeg også giver den LIDT

• #12   15. dec 2012 Kaoz er ret kræsen, men han får altid hvad vi spiser (sammen med tørkosten forståes), nogle dage spiser han det - andre ligger det på gulvet ved siden af skålen - altså, det kunne Kaoz IKKE lide smiley

Men af kiks (små til træning) bruger jeg nogle forskellige - frolic er en af dem, den hund kan ALT for en frolic!! Men ellers mest fiskebidder og andre klamme ting, han gider ikke have hvedekiks den fede ko smiley
    . Snacks (de store til efter turene) er mest tørrede ting fra dyr, som lunge, ører, halse, struber, klove og forskelligt i den dur smiley

Bare aldrig grønt, det rører han ikke med mindre det er søbet ind i andesovs smiley

• #13   15. dec 2012 Han har opdraget dig godt Nina smiley
    Mine æder alt undtagen champignon, de kan godt lide smagen/duften, men man kan se de væmmes ved konsistensen når de får den i munden. Uanset om det er råt eller tilberedt

• #14   15. dec 2012 Hvorfor må den ikke få fordi den er en mops?

• #15   15. dec 2012 Fordi at mopsen bliver meget nemt overvægtig

• #16   15. dec 2012 Min gider slet ikke det der på trods af hun er halv lab ;o) Gulerødder kan lige gå igang imellem, men æbler, agurk og clementiner gider hun godt nok ikke. Hvad kan man ellers give af sunde snacks? smiley

• #17   15. dec 2012 Kød er supersundt smiley

Rigtigt råt kød, ikke det forarbejdede som skinketern og pølser; det er fyldt med sukker, salt og E-numre...

Køb feks et par billige steaks, steg dem hurtigt på hver side, skær ud i tynde strimler (superlet hvis de er frosne) og tør så strimlerne i ovnen - strimlerne kan brækkes ud i passende stykker, lige til træning smiley

Kylling virker ligesådan - dog er fileterne uden saltvand noget små i det, men de er nu de sundeste smiley

Koteletter (eller hele svinestege) ligeså - det er kun fantasien der sætter grænser smiley

Kødstrimlerne kan så krydres med sunde ting; lidt hvidløg, hybenpulver (til ledne) og marineres i enten fiskeolie eller tidselolie (inden bagning i ovnen), det er så sundt så sundt smiley

Tidsbesparende at købe en hel steg, fryse den, skære ud og lave en kæmpe portion - frys ned i små portioner og vupti - sunde snacks og træningsgodbidder frisk fra frost smiley

• #18   15. dec 2012 Sikke mange ideer Nina smiley

• #19   15. dec 2012 Jeg er glad for jeg ikke er den eneste..

Frolic er altså også et hit her, men de har tendens til ikke at kunne tåle ret mange. Derimod har jeg fundet ud af at Olivers Training bites er præcis ligeså gode, og dem tåler de i store mængder

• #20   15. dec 2012 jeg har også ville forkæle mine hunde ekstra her i december, så jeg købte et stort kalkunbryst og en pakke med svinelever, skar dette i lange strimler og så ind i ovnen på 80 grader i 4 timer, og så lige 150 grader i ca. 1½ time.

De er helt tørre og hårde nu, og fine, lange, tynde stænger af kalkunbryst og svinelever. Jeg har lagt dem i en bøtte og opbevarer dem i fryseren.
    Hundene elsker dem.

Har så besluttet at der altid skal være lækre kød-godbider i den bøtte. Jeg har en hel bøtte og det har kostet mig omkring 60kr. Og så ved jeg det er uden alle mulige tilsætningsstoffer og andet. smiley
    Jeg har lavet nogle små poser med smagsprøver til lidt hunde-venner rundt omring.

Kommentér på:
Gulerod og æblesnack?

Annonce