657 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Sure løg *GGGGG* Sure løg *GGGGG*

Windy mangler nu 4 uger inden fødslen af hendes meget ventede hvalpe. Normalt er hun venligheden selv, og elsker alle hunde. MEN i går kom jeg hjem fra træning, og havde datterens to hunde med. De skulle passes her til i dag.

Windy kom som sædvanlig ud og hilste på. Jeg har så 4 hunde med ind, og da Windy får øje på Pascha, bliver hun eddikesur og knurrer af Pascha. Stakkels lille hund må søge tilflugt ved Pei Pei vores ældste tæve på 8 år, som ellers ikke er hendes favorit.

Det er sjovt som Windy forsvarer sit domæne, nu hun skal have hvalpe. Normalt er det den "gamle" tæve der bestemmer, men nu er status ved at skifte. det varer til hvalpene er flyttet, så bliver Windy nok sat på plads igen af Pei Pei.

Andre der har observeret sådan en adfærd mellem tæver, der normalt er bedste venner

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sure løg *GGGGG*
  • #1   24. feb 2009 ikke med hunde - men mine tøse missere skaber sig sådan hvergang der er killinger i vente...... smiley

• #2   24. feb 2009 Det er lidt sjovt at se på deres indbyrdes forhold. Datterens hanhund må gerne være her. Men ikke tæven.

det varer kun de første 5 minutter så er alt ved det gamle, men hun er mere løg nu end hun plejer

• #3   24. feb 2009 ja det er lidt sjovt ... Det er utroligt hvad det kan gøre .. jeg måtte sælge en hunkat da hun havde haft killinger, efter det ville hun ha styrringen og det var synd for den gamle at hun blev trynet...
    Men de plejer somregel at blive "normale" igen .. smiley

• #4   24. feb 2009 Sidste gang windy fik hvalpe var hun overhund mens det stod på, og da den sidste hvalp ver flyttet, fortalte Pei Pei hende hvor skabet skal stå. ganske kort og kontant, og så var freden og husordenen genoprettet *SSS*

• #6   24. feb 2009 DFFD: Ja, det er set, men jeg er heldig. Min race har ikke så stor tendens til ufred i flokken. så det går nok. I det daglige er de to tæver bedste venner.

Da den ældste havde hvalpe, måtte windy gerne hjælpe med at passe den fra dag 1.

Windy tillader ikke andre hunde i hvalperummet de første 2-3 uger. Det respekterer alle hundene fint, Pei Pei står dog i døråbningen og strækker hals for at se hvalpene.

De er sgu søde mine piger smiley

Kommentér på:
Sure løg *GGGGG*

Annonce