694 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Grå chihuahua Grå chihuahua

Hej jeg er ny herinde smiley

Jeg har en sort chihuahua som har fået hvalpe som nu er 5 dage gamle.

Hun har før fået 2 hvalpe med samme hanhund, hvor den ene var kridhvid og den anden mørkebrun.
Denne gang har vi fået 2 hvide med brune pletter og en grå (blå).
Jeg har prøvet at søge Info om den blå farve, men synes blot jeg får flere spørgsmål end svar?

Alle hvalpe er vel bærere at det blå gen? Men det bliver først kritisk hvis man parrer 2 blå - men snakker vi 2 blå bærere eller 2 som ernær i pelsen? Skal jeg også være nervøs for de 2 som ikke er blå ang sygdomme? Jeg vil gerne have dem testet, men kan testen sige om de bliver syge eller blot bekræfte at de er bærere af det blå gen? Er det bedre at teste begge forældredyr? Faren er en lys baileyfarve.

Mange spørgsmål i know, håber nogen kan hjælpe, jeg vil selvf høre dyrlægen ad når de skal derhen som 3 uger gamle, men måske jeg kan få opklaret nogle af spørgsmålene her smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Grå chihuahua

Annonce