1.016 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

synsk person der kan hjælpe med at finde Chilli ?? synsk person der kan hjælpe med at finde Chilli ??

smiley smiley Chilli er væk og vi kan ikke finde hende - eller spor fra hende - hun forsvandt i et sommerhusområde - og jeg er villig til at prøve alt - kender nogen her en synsk der kan hjælpe ??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  synsk person der kan hjælpe med at finde Chilli ??
  • #1   28. jul 2019 Det kunne godt lyde som om Chili er blevet stjålet.
    Hvis du skriver, hvor Chili er forsvundet fra, og hvornår du opdagede det, er der helt sikkert mange, der vil holde øjne og ører åbne.
    Lidt mere beskrivelse, som fx alder ville nok også hjælpe.

• #2   28. jul 2019 Lise-Lotte K - tak for svar og spørgsmål - Chilli er 2 år og forsvundet fra Egense ved Storvorde siden fredag eftermiddag …… set to gange i fri tilstand - en gang mere hvor hun blev jagtet af en ældre kvinde - og ikke set siden …. håber den ældre kvinde har taget hende ind smiley og vi så ser hende igen ...

• #4   28. jul 2019 Kennel Hearthitter - det er også det vi ikke forstår - men væk er hun ! jeg kalder og leder både dag og aften og nat ……:-(

• #5   28. jul 2019 Der sker en hel masse i hovedet på hunde, når de er på egen hånd. Det er derfor ikke unormalt hvad du oplever. De bliver stressede, bange og "vilde" ret hurtigt.
    Når hun er set, er hun næppe stjålet. Hun er nok bare kommet ud af jeres indhegning.

Se bare den golden og labrador, der har været på egen hånd i en uge eller to. Racer, der normalt bliver lige i nærheden. Pist væk.

Efterlys hundene hos alle internater og dyrlæger samt politiet. Ring jævnligt for at tjekke. Tjek Facebook for fremlysninger.

• #9   28. jul 2019 Jeg er sikker på at man i sådan en situation er SÅ knust og febrilsk, at man søger alle mulige kilder til hjælp og der derfor ikke er noget unormalt i at spørge.
    Jeg håber virkelig for dig TS, at du finder din hund i god behold. Jeg kender desværre ingen i området som kan være behjælpelig.

• #11   28. jul 2019 Har du brug for hjælp til at lede?

• #12   28. jul 2019 #10 Lena det var bare den sidste linje. Folk må jo selvom om de synes det er noget fis.
    Jeg kan sagtens følge dig, det er bare mere den måde det kommer ud på.

• #13   28. jul 2019 Emilie P - JA alt hjælp er så velkommen smiley

• #14   28. jul 2019 Malene og muskelhundene - håber inderligt du har ret og hun bare er forvirret og kommer hjem snart - men forstår simpelt hen ikke at præcis hun er væk - hun er aldrig alene - altid den blideste i kuldet og det eneste hun vil er at elske og blive elsket smiley

• #15   28. jul 2019 Lena HH - forstår dig godt men lige nu vil jeg prøve absolut alt - hvis min lille pige er alene ude i torden og regn og måske endda sidder fast eller er stjålet eller …. så vil jeg prøve ALT for at finde hende ….

Kommentér på:
synsk person der kan hjælpe med at finde Chilli ??

Annonce