599 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hund passer på barn.. hund passer på barn..

vi kom alligevel en tur i hundeskoven i dag, hyggeligt nok, havde bella og min søn oliver med, bella legede med de andre hunde, og oliver legede i skoven, og hoppede bare sådan rundt.. men hver gang der kom en anden hund hend til ham, gik der ikke 2 sek så var bella der, de skal skam ikke komme nær hendes "bror" syntes det er lidt sjovt at hun passer sådan på ham.. de sker også når "fremmede" kilder/driller ham, så går hun imellem, og vil have de stopper.. dejlig hund...

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund passer på barn..
  • #1   17. jun 2007 sikke en sød lille historie og ja hun er da dejlig når hun passer sådan på hendes " Bror "

• #2   17. jun 2007 Battie gør det samme, men det gælder også hvis herren i huset kilder hende eller et andet barn og de hyler af grin - ingen får lov at gøre dem ondt SS han kan bare ikke skelne mellem glædesskrig og andet SS men det er da sødt man har en hund, der gider passe på andre..

• #3   17. jun 2007 Hvis princess hopper op af nogle Går min han hund ind og forsvare dem. smiley
    Var til træf med izo og princess engang, Hver gang izo sagde en lyd, kom princess med det samme.
    Det er sq morsomt.

• #4   17. jun 2007 Haha hvor sødt smiley

• #5   17. jun 2007 er da også super stoldt over det... det viser jo også at hun er glad for ham.. min eks mands gl hund, lå altiv ved barnevognen og sov, og hvis oliver begyndte at græde, og jeg ikke kom med det samme, kom han ind og hentede mig... det er nu sjovt at de gør sådanne ting. man kommer jo til at elske dem højrre og højrre når det sker...
    nu er der forhåbentlig mange år til bella stille skoene, men tror faktisk det bliver hårest for oliver, for den har jo fulgt ham siden han var 1½ år.....

• #6   17. jun 2007 min han er utrolig dygtig. Hvis min mors hund er ond med andre, skubber han hende være med snuden, og kigger hende dybt i øjnene smiley

Er Sq glad for man har sådanne hunde til at opdrage de kommende hvalpe. Han både vasker , slikker, pusler om dem smiley

Kommentér på:
hund passer på barn..

Annonce