{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Lyserød farve i tis {{forumTopicSubject}}

Skriver for en ven som har en lille boston terrier på 11 uger.

Hvalpen er en tæve, og her i aften lagde han mærke til at hvalpens tis var en smule lyserødt, idet at den var kommet til at tisse inde i huset.

Hvalpen er ellers så godt som renlig, da avler gør et kæmpe arbejde i at lære sine hvalpe at tisse på græs. Hvalpen har boet ved min ven i godt 2 uger.

Af foder har avler udarbejdet en foderplan i samråd med hendes dyrelæge, om hvad hvalpen skal have at spise fra den er 8-12 uger.
I foderplanen står blandt andet at den skal have et lille stykke råt lammekød - det står i mere direkte afmål. men jeg har ikke foderplanen her smiley Derudover får den grøntsager og hvalpefoder.

Min ven vil så stoppe med at fodre med råt kød fast, men trapper stille og roligt ned, for at vænne den lille mave stille og roligt med forandringen.

Nok om kødet.
Hvalpen virker ellers glad og frisk som den plejer, og virker ikke til at fejle noget. Men den farve tisset havde, gjorde at han blev lidt bekymret, og ville derfor høre om det er normalt at tisset af og til har en anden farve - om det måske kan skyldes noget den har spist, som så har farvet tisset?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyserød farve i tis
Kommentér på:
Lyserød farve i tis

Annonce